Kişilik & Karakter "Seni kimler israf ediyor, ben her zerrene muhtaçken."Dediğiniz biri var mı? DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et Guru Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 60 Yapay Zekaya Sor Herkesin dolabında bir ceset vardır 👉👈 Güncellemeler1 yıl Siz daha süpersiniz 💫💫 "Seni kimler israf ediyor, ben her zerrene muhtaçken."Dediğiniz biri var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
HeartofFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı. ahsha israf ettirmesin kendini banane be 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. hayır yok kimse,.,. 1 0 Yorumla
Hilal_Berk_06 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Ama ben şimdilik özgürlük modundayım. Yani, kimseye muhtaç değilim ama çok tatlısın, itiraf edeyim aşko 2 6 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Sen nerlerdeydin 😃 Hilal_Berk_06 1 yıl gittim tekrardan geldim aşko DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Trafik kazası geçiren bir tanidigin vardı noldu o Hilal_Berk_06 1 yıl @gülsümai159 gayet iyi şu an DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl İyi iyi cok şükür Hilal_Berk_06 1 yıl Allaha şükür iyileşti
blueangel345 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 421 cevap paylaştı. Ṣiirsel olarak bakabileceğim kimse yok hayatımda hiçte olmadı. Erkekleri ancak dıṣarda görüyorum geçmiṣimde yok geleceğimdede ṣüpheli. 1 2 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Sebep? Yorumla blueangel345 1 yıl nasip kader kismet Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Hayır yok eğer sen de birisi varsa böyle kendi kendine şöyle diyebilirsin israf olduğu yerde duracak kadar aklı eksikse benim yanımda yer yoktur😛 1 1 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Bakis acini sevdim Yorumla
Elleira Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Valla öyle biri yok. Kafam duble rahat 😌 ama inşallah ilerdeki kocamı kötü kızlar israf etmiyordur boşuna.. 1 1 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl İnşallah diyelim bari 😃 Yorumla
Lawrence_forever Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Gece yarısı aç bisekilde uyanınca ekmeğe dediğim şeyler 2 1 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl 😃😃😃 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı. Ya Allah aşkına ahsh kime diyecem öyle beklentilerim yok kimseden 1 2 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Büyük konuşma da sen yine Yorumla isabella181919 1 yıl Sussana shhs söyleyim de başıma gelsin😂 Yorumla
purnama Takip Et Xper 4 Yaş: 22 , eic 93% 1 yıl Kalp tarihine göre gömeli bir kaç asır olmuş 1 0 Yorumla
Coraline-0 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 97% 1 yıl Çok şükür yok yani inşallah yoktur, olacaksa da ben bilip görmim 1 0 Yorumla
kimbenmii Takip Et Xper 4 Yaş: 27 1 yıl Söze bak ya.. Hak eden birisi yok yer yüzünde. 1 1 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Ok.. Yorumla
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. tanismiyoruz kendisiyle, optum burdan cok 1 2 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Seni alan yaşadı 😃 Yorumla yarenimsii 1 yıl hep boyle diyosun da hadi bakalim ahshhahs Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl bana desinler ben niçinii diyormuşum 😒 1 11 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Bak sen bak hele merakettimmişte 1 yıl ne olmuş hele hele 😃 DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Fenasin başa belasin 😃 merakettimmişte 1 yıl başa bela değil ödül olurum ben ancak be 😂 DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Çok iddialisin 😃 merakettimmişte 1 yıl herkes burada yalandan iddialarda bulunurken sorun yok ben söyleyince mi sorun 😭 DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Sen baş tacısın 🌹💫 merakettimmişte 1 yıl küstüm ve gidiyor ben 🚶♀️ DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Buraya gel 😃 merakettimmişte 1 yıl gidiyorum derken ters yürüyorum farkında mısın 😂🚶♀️ bu karı neden sola doğru gidiyor ya 😂 DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Ahahahahahahah 😃
Laita123 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 72% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Söz çok güzel ama öyle dediğim birisi yok 1 0 Yorumla
WUNDERWAFFE__ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yok kimse umrumda değil 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% 1 yıl Hayır yok. İsraf olmaya devam etsin canım 🤣 1 1 Yorumla Edameda06 1 yıl Canım değil, g e r z e k Yorumla
astroceydaa Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 88% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 355 cevap paylaştı. Eskiden vardi simdi yok 1 0 Yorumla
Aufliner Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Yok tamam 1 4 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Tamam Yorumla Aufliner 1 yıl Tamam yazmamıştım da sansür yemiş zmsjs *ok yesinler yazmıştım Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Tamam. Yorumla Aufliner 1 yıl Plak takıldı galiba tamama Yorumla
Lazımbazıhatalar Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Uff bu neymiş ya 1 2 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Noldu 😃 Yorumla Lazımbazıhatalar 1 yıl nikah bastırır Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Ceset ne kız 2 1 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Google dan araştır öğren Yorumla
laydbirdmira Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Olmazmı 🥺 1 0 Yorumla
xqyssss Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 514 cevap paylaştı. Yoktur vardır sanane 0 1 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Kes sesini, yorum yapmak zorunda değilsin sorularıma Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
ahsha israf ettirmesin kendini banane be
hayır yok kimse,.,.
Ama ben şimdilik özgürlük modundayım. Yani, kimseye muhtaç değilim ama çok tatlısın, itiraf edeyim aşko
Sen nerlerdeydin 😃
gittim tekrardan geldim aşko
Trafik kazası geçiren bir tanidigin vardı noldu o
@gülsümai159 gayet iyi şu an
İyi iyi cok şükür
Allaha şükür iyileşti
Ṣiirsel olarak bakabileceğim kimse yok hayatımda hiçte olmadı. Erkekleri ancak dıṣarda görüyorum geçmiṣimde yok geleceğimdede ṣüpheli.
Sebep?
nasip kader kismet
Hayır yok eğer sen de birisi varsa böyle kendi kendine şöyle diyebilirsin israf olduğu yerde duracak kadar aklı eksikse benim yanımda yer yoktur😛
Bakis acini sevdim
Valla öyle biri yok. Kafam duble rahat 😌 ama inşallah ilerdeki kocamı kötü kızlar israf etmiyordur boşuna..
İnşallah diyelim bari 😃
Gece yarısı aç bisekilde uyanınca ekmeğe dediğim şeyler
😃😃😃
Ya Allah aşkına ahsh kime diyecem öyle beklentilerim yok kimseden
Büyük konuşma da sen yine
Sussana shhs söyleyim de başıma gelsin😂
Kalp tarihine göre gömeli bir kaç asır olmuş
Çok şükür yok yani inşallah yoktur, olacaksa da ben bilip görmim
Söze bak ya..
Hak eden birisi yok yer yüzünde.
Ok..
tanismiyoruz kendisiyle, optum burdan cok
Seni alan yaşadı 😃
hep boyle diyosun da hadi bakalim ahshhahs
bana desinler ben niçinii diyormuşum 😒
Bak sen bak hele
ne olmuş hele hele 😃
Fenasin başa belasin 😃
başa bela değil ödül olurum ben ancak be 😂
Çok iddialisin 😃
herkes burada yalandan iddialarda bulunurken sorun yok ben söyleyince mi sorun 😭
Sen baş tacısın 🌹💫
küstüm ve gidiyor ben 🚶♀️
Buraya gel 😃
gidiyorum derken ters yürüyorum farkında mısın 😂🚶♀️ bu karı neden sola doğru gidiyor ya 😂
Ahahahahahahah 😃
Söz çok güzel ama öyle dediğim birisi yok
Yok kimse umrumda değil
Hayır yok. İsraf olmaya devam etsin canım 🤣
Canım değil, g e r z e k
Eskiden vardi simdi yok
Yok tamam
Tamam
Tamam yazmamıştım da sansür yemiş zmsjs *ok yesinler yazmıştım
Tamam.
Plak takıldı galiba tamama
Uff bu neymiş ya
Noldu 😃
nikah bastırır
Ceset ne kız
Google dan araştır öğren
Yok öyle biri
Hayır yok.
igrenc biri
Olmazmı 🥺
Hiç olmadı
Var-dı.
Yoo 💅🏻
Yoktur vardır sanane
Kes sesini, yorum yapmak zorunda değilsin sorularıma