Selamm,
Bir kaç reels izleyeyim dedim ve instagram algoritması sağ olsun... Can sıkacak çok fazla şey varken, fazla mı mutluyum diye sorgulattı.. :D

Selamm,
Bir kaç reels izleyeyim dedim ve instagram algoritması sağ olsun... Can sıkacak çok fazla şey varken, fazla mı mutluyum diye sorgulattı.. :D

Çoğu zaman alıyorum. Kendime daha anlayışlıyım. Tabiii bunun insanın bilinç düzeyiyle de çok ilgisi var. Değersizlik hissi taşırken herşeye polyannacılık yapmak da bir seçenekti.
Bir zaman hep mutluydum ve çevremde enerji vampirleri çoktu. Benim her mutluluğuma bir eleştiri, bir mutsuzluk bir ruhsuzluk katma potansiyelleri vardı. Ben zannediyordum ki ben mutlu olursam herkes mutlu olur enerji böyle yayılır. Hayır değilmiş.
Bazı insanlar mutsuzlar ve bunun seninle veya bir başkasıyla alakası yok. Onlar öyleler. Şimdi o insanları hayatımdan çıkardığımdan beri huzurlu olduğumu fark ettim.
Yani kahvemi içiyorum. Kendime bakıyorum. her şey güzel geliyor. İnsan herşeyden önce kendisine pozitif olabilmeli. Çünkü sen kendinle bu pozitifliği artırmadıkça o güzel enerji dışarıdan gelmiyor.
😊teşekkür ederim 🙏
Ahsjsdjhf onu bazen ben de hissediyorum ama eğer böyle olmazsam da delirirmişim gibi
Sbdjfnfjg hunili gezmek cazip geliyor bazen zaten
Ee hadi o zaman andnfnf
Ahshshdnfn çok güldüm
Teşekkürler efennim ajdjfjg
Cevap
8Cevap
pozitif kalmak gibi bir derdim yoktur benim.
Zorlayarak olmuyor ya içten gelmeli
Özellikle öyle bir çaba içine girmiyorum
Kendimi şartlandırıyorum ve her şeye pozitif yönden bakmaya çabalıyorum. Elimden geldiğince pozitif olmaya odaklanıyorum.
Pozitif kalmaya çabalamıyorum, içimden ne geliyorsa öyle yaşıyorum. Bir şeyler için çabalamak yoruyor artık.
Yok alamıyorum bazen hayat enerjimi somuruyorlar resmen
Artık pozitif kalmak için çaba göstermiyorum saldım
Bazen alamıyorum onca çaba uğraş sonrası bomboş hissediyorum
Ben bir şey çaba etmem içtenlikle pozitif bakışı açısı varsa karşılığın kendiliğinden gelir.
Hayata toz pembe bakan gözlüklerimi kullanmıyorum uzun zamandır 💅🏻
karşılığını almama gerek yok
Fazlasıyla şükür
Her zaman olmasa genelikle evet alırım
Herr zaman alıyorum. 🥰
Alıyorum gibi * almıyorum
Evet alıyorum umursamıyorumda pek biliyorsun sjdj
Alamıyorm
Hayır alamıyorum
Aliriz
Her zaman
Alabiliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar