Arkadaşlar arasında olur ya işte arkadaşın saçma bir şey yapar veya seni kızdırır malsın falan dersin öyle bir şey?

Dalgasına bile olsa erkekler hakarete katlanamıyor sanırım. Kabalığı evet kimse sevmez ama birine şakasına mal demekle de aşırı sinirlenilmez bence. Yani ne de olsa ciddi bir şey değil. Ne düşünüyorsunuz?
Arkadaşlar arasında olur ya işte arkadaşın saçma bir şey yapar veya seni kızdırır malsın falan dersin öyle bir şey?
Cevapla