Erkeklerin kadınlardan adım beklemesi normal mi bilmiyorum. Tabiata aykırı değil mi? (Sayfa 3)

Erkeklerin kadınlardan adım beklemesi normal mi bilmiyorum. Tabiata aykırı değil mi?
Cevapla