Tanrı'nın var etmediği ve zamanını beklediği bir his, duygu veya kavram olabilir mi?

Sığamıyorum yerlere. İçimde bir ülkü büyütüyorum, boyumu aşan tutkularım, bir kalbim. Tüm dünyayı karşına almak ve kazanamayacağım bir savaş bu, o halde neden tıkanmıyor umut damarlarım, neden hep taze ve yeniden doğan ışığım. Kaybetmekten korktukları her şey için alaycı bir gülüşe sahibim ve gözlerim; neden onlara aynı değerle bakmıyor ve arzulamıyor. Bu savaşa hiç gerek yoktu, neyim var ise ve de yok ise size vermek için iki kere düşünmezdim. Sadece görmek istiyorum, sizden aldığım her şeyi size daha temiz vereceğim.

Tanrının var etmediği ve zamanını beklediği bir his, duygu veya kavram olabilir mi?
Tanrı'nın var etmediği ve zamanını beklediği bir his, duygu veya kavram olabilir mi?
Cevapla