Biriyle tanışınca hissettiğimiz negatif enerjiye güvenmeli miyiz?

Bazen bir erkekle tanışıyorum çok hanımefendi konuşasım geliyor ve pozitif enerji alıyorum. Bazı tanıştığım erkeklerde ise saha sohbetin başında kalbime bir ağırlık ve sinir geliyor. İstemsizce soğuk ve ters konuşuyorum. Sizce bu neden ve bu hislerime kulak verip güvenmeli miyim?

Biriyle tanışınca hissettiğimiz negatif enerjiye güvenmeli miyiz?
Cevapla