Sebepsiz yere birinden negatif enerji alırsanız , sadece hislerinize güvenip ilişkinizi bitirir misiniz?

Sevgilim düzgün, okumuş, maddi durumu iyi , İstanbul'da yaşıyor. Inşaat mühendisi olarak çalıştığı için deprem bölgesi hataya çok gidip geliyor. Beni seviyor , mutlu ediyor ama bir şey var içimde ona karşı. Rahat hissetmiyorum yanı ona karşı duygularımın tamamı pozitif değil. Belli bir sebebi yok kesinlikle on yargı. Bu hisler ilk defa onun facebook hesabında 2016 da falan çektirdiği bir fotoğrafı gördüğümde başladı. O fotoğrafta dar kot pantolon giydi. Dar kot giyenlerden de nefret ederim o günden beridir icim rahat değil sürekli acaba eşcinsel mi diyorum. Ya da eşcinsel olmadığına kanaat getirsem bile içimde garip bir his oluyor hani tam olarak güvenemiyorum ya. Içimde pek ona karşı negatif bir şey var. Görüştüğümüzde bile tam olarak anin tadını çıkaramıyorum bu his yüzünden. Sizce bu his boş bir his mi? Aldırmalı miyim?

Sebepsiz yere birinden negatif enerji alırsanız , sadece hislerinize güvenip ilişkinizi bitirir misiniz?
Cevapla