Görüştüğümüz kişilerin enerjisi bizi de etkiler mi sizce?

Uzun zamandır düşündüğüm bir konu. Bir arkadaşım var sürekli dert anlatır. En ufak şeyi kafasına takar. Şu an markette kasiyerlik yapıyor, müşterinin biri ona biraz hızlı olur musun çok yavaşsın demiş, bi hafta bunu kafasına taktı bana telefon edip dert yandı. Bir tane arkadaşım yıllardır aşk acısı çekiyor ve sürekli çocuğu anlatıyor. Bir tanesi boşandı o da aynı, boşandığı kişiyi anlatıyor. Ve ben çoğu arkadaşıma göre maddi durumu daha iyiydim. Şimdi benim maddi durumum çoğu arkadaşımdan daha kötü ve çoğunun durumu düzeldi. Bazen düşünüyorum çevremdekilerin sürekli dert anlatması ve olumsuz enerjisi benim hayatıma dert mi çekiyor🤔maddi durumu kötü olup sürekli zenginlerin ortamında çalışan, zenginlerle muhabbet eden kaynaşmaya çalışan tanıdığım var, şu an kendisi de zengin oldu. Sizce görüştüğümüz insanların enerjisi bizim hayatımızı da etkiliyor mu?

Görüştüğümüz kişilerin enerjisi bizi de etkiler mi sizce?
Cevapla