8,6 çalışıyorum, param yok ve Hayat çok sıkıcı yapabileceğim hiçbir şey yok bu monotonluktan nasıl kurtulurum?

Abilerim ablalarım öncelikle 18 yaşındayım. 8,6 saatleri sanayide ağır işler yapıyorum ve işten sonra kendime vakit ayıramıyorum. Neredeyse 1 tane bile kız arkadaşım veya ortamım olmadı hep yalnız kaldım, kızlarla nasıl konuşacağımıda bilmiyorum utangacım hadi kız arkadaşı boş ver, param bile yok edineceğim bir hobi bulamıyorum bulsamda pahalıya patlıyor ve bunlar yetmezmiş gibi yaşayabileceğim en kötü şehir olan İstanbul'da yaşıyorum. Nefret ediyorum şehrin kalabalığından nereye gitsem beni sömürüp yutuyor bu şehir. bu monotonluğu bitirmenin bir yolu yokmu?

8,6 çalışıyorum, param yok ve Hayat çok sıkıcı yapabileceğim hiçbir şey yok bu monotonluktan nasıl kurtulurum?
Cevapla