Kendinizi mazoşist, yani acı çekmekten zevk alan kişi olarak tanımlar mısınız?
Ben tanımlarım. Bayılıyorum acıya. Ya siz?
Ben tanımlarım. Bayılıyorum acıya. Ya siz?
Evet
Hayır
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Lise yıllarımda soru çözerken kalemı agzıma getırerek düşünürken yanlışlıkla diş etime battı acısı hoşuma gitti dahada ezdim rengi mengi değişti kanadı falan ertesi gün biraz şiştiğini farkettim soru çözerken tekrar ezerek acı duymak istedim baya tekrarladım bunu o diş eti dişimin üzerini kapatıcak kadar şişti büyüdü sonra mecbur küçük bir operasyonla diş etim kesildi bir süre sonra aynı şeyi tekrar yaptım ve 1 sene içinde 2 kere diş eti ameliyatı oldum. sence var mı bende mazoşistlik?
Ben genelde ruhuma acı cektiriyorum :) fiziksel boyuta gecmedim
Bende sadistim bayılıyorum acı vermeye fark burada ama bilincli ve bilerek yapıyorum bunu çünkü kendimi tanıyorum
Henüz kafayi siyirmadim..
Mazosist veya sadist olanlarinda pskiyatrist ile görüsmeleri lazim..
Cevap
8Cevap
Dönem dönem kendime cezalar verdiğim doğru..
*Fiziki olarak pek olmasa da, ruhumu acıttığım çok olmuştur..
hayır tanımlamam. ama bir parça sadistlik var doğrusu ;)
Acı benim göbek adım, hatta anamdan emdiğim süte bile pul biber katmadan içmezdim :d
evet bazen olabiliyor
Agda yapiyoruz daha ne olsun? 😂
Hayır niye acı cekeyim
Ne tür acilardan hoslanirsin
Hayır, öyle birisi değilim.
Evet
Hayıe tabiki
mesela?
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar