Selamin aleyküm arkadaşlar iyi akşamlar piskolojik sorunlarim var bakar mısınız?

Selamin aleykum iyi akşamlar arkadaşlar kendimle ilgili piskolojik sorunlarim var 4 gün once dukkanda 2 kişiye bagirdim sonra eve geldim agladim bagirdim sonra kendime zarar verdim o gun hastanelik oldum ondan once piskiyatriye gittim ilaçlari kullandim biraktim daha çok sinir ypyr diye 1 ay once de bizim eve hoca geldi içime sikinti giriyordu dedi hoca içine sıkıntı girick bir kaç gun dedi bazen giriyordu ama ondan öncede vardı kendime zarar verme bugün bir kaç kez bagirdim yine ve bugün akşam ustu yemekte yemek yiyoruz anne annem dedi nereye gitti yeseydi dedi o ya oda yiyen yer dedi babam da ben çok yiyeni severim az yiyeni sevmem sonra babam tatlı getir dedi bende getir de yiyem dedim anneme annemde yemegimizi yiyem bi getiririz dedi bende elimde çatal cardi koluma batirdim sinirlendim yine sinirlerimi kontrol edemiyorum ve kafaya da çok takıyorum ya alınganlık var piskiyatri sende oz güven eksikliği var dedi 4 yildir kafa uyuşmasi var bende 1 ay once piskiyatriye gittim piskiyatri ilaçları az kullandım 4 gün atmadım kontrole kala sonra doktor birdaha yazdı ilaç ilk kullandığım selectra 50 mg rileptip 1 mg ikinci yazdığında 10 mg sebetius 3 mg invega yazdı en son sinirlendikten sonra bıraktım babama dedim doktora sormadan bırakılır mı dedim karin agrisi varsa bıraksın dedi 1 aydır da karin agrisi vardi bende uşak devlet hastanesine gittik piskiyatriye doktora sorduk şehir dışına gitse piskolga sorduk gerek yok bence dedi ilaçları bırakmasam daha mı iyiydi sizce babama dedim İzmir'e filan gitsek dedim iyi olur mu dedim gidem diyordu şimdi vazgeçtik sizce gitsem mi hoca da demiş ben bazen ayıp şeylere bakardım sosyal medyada dolu zaten ondan oluyor filan demiş namaza başladim sizce ne yapmalıyım iyileşmek için küfür etseler tklp klyrm napmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz bana ya bugun dayimla konuştum böyle böyle delimisin sen dedi olum

Selamin aleyküm arkadaşlar iyi akşamlar piskolojik sorunlarim var bakar mısınız?
Cevapla