Her bir canlı sevgiye ve şefkate ihtiyacı vardır
Vidyoyda duygulandım 🥹
Her bir canlı sevgiye ve şefkate ihtiyacı vardır
Vidyoyda duygulandım 🥹
Sevgi hissetmeye çok odaklı olmam açıkçası ama sevgiyi hissettirmek bence daha iyi önemli önemli. Sevilmeye değil sevmeye odaklı olmak gerekir.
İnsanlar 3 türe ayrılır 😅😅
1 sevgi hissettirdiği zaman mutlu olur
2 sevgi alınca mutlu olur
3 ise her ikisini de aldığında mutlu olur 😂😂
Gerçek sevgi iyi bir yüreğe mahsustur. İyi bir yüreğin varsa Doğru insan olursun doğru insan olursan doğru insanlar seni sever. Sen belki sevgi istemezsin ama o doğru insanlar herkes değil ama doğru insanlar seni sever. O da sana yeter hem toplum hem sen mutlu olursun
Bir gerçek kadında çiçek gibi olduğu için. Sevilme kısmına daha çok odaklı oluyor. Erkekler de yürek koyup sevmeyi daha çok bilmesi gerekiyor biraz böyle bir tabiat gereği bir şey var eğilim var
🤔🤔aslında biraz mantıklı katılıyorum 😅😅
Soru Soralım
Olur
😅😅ne oldu
Sorduk Soruyu
🤣🤣🤣tamam da kendin atın yorum senin yaa
Hayır soruyu soralım dedik ya … son durum yorumu okuyanlar noldu bunlar sordu mu diye düşünürse diye bıraktım soruyu otaya
😄😄heee haklısın
Haklıyımdır biliyorsun sksksk
😄😄😄
Bizim en büyük sorunumuz bu.
Sevgi görmek için sadece sevgi vermeliyiz. Her şeyini verirsen değersizleşen yine sen olursun.
Ne yazıkki
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
6Cevap
beni sevmeyeni sevmem ben.. kim severse sevsin
Fazla da bir şey vermek istemem gadası
Sevgi değil de bir damla huzurlu hissetmek için bütün sahip olduklarımı verebilirim. Huzur benden ayrılalı 12 yılı aştı.
Böyle bir koşul varsa ortada oradan gelecek sevginin de içimi dolduracağı şüpheli.
Her şeyi veremem.
Kesinlikle, sevgi herşeyin ilacıdır,
Yok be
Bir bakayım
Neden olmasn
O kadar da değil 😂
Dusunmeden verırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar