Insanlarin kalbini kirdigini dusunup kendini kotu hisettin mi hic? ben insanlari dis gorunusune gore yargilardim?

Hala öyleyim ama çok da değil insanın elinde olmayan birsey sonuçta niye tipine göre yargilayacak misim ki

Sanki birine nefretimi o kisiden çıkıyor gibiydim

Yani ben böyle erkekleri yargilamazdim umursamazdim acikcasi ya da üzülmesin diye dusunurdum. terkedilme, kötü bir iliski sonrasinda erkeklere nefret başladı bende hatta herkese

Ama şimdi kötü hisettim ve öyle kötü konuşmuyorum insanlarla alakali

Insanlarin kalbini kirdigini dusunup kendini kotu hisettin mi hic? ben insanlari dis gorunusune gore yargilardim?
Cevapla