https://youtu.be/240CBcjawNQ?si=z_6_MwoFVrKleTiU
Siz kupada sert kayfe içmek nedir bilir misiniz djcjd
Siz kupada sert kayfe içmek nedir bilir misiniz djcjd


Şarkıyı açar açmaz kapattım, hüzün sessiz yaşanır böyle ağır parçalarla değil. Bunlar ancak ızdırap verir. Ruhun gıdasıyla hüzün unutulur.
https://www.youtube.com/embed/NITWzrcfRFMMoralim çok bozukken onu dinliyorum:(
Üzgün olduğum bir durum varsa ortada onu doyasıya yaşayıp o durumdan hemen çıkmaya çalışırdım * ilk önce yaşardım, bastırırsam eğer ilerde benim için daha ciddi ve çözülemez sorunlara dönüşeceğini biliyorum çünkü
Evet son a yı yazmayı unutmuş olabilirsin
Yaşarım dün bir ağlamışım olay jsjs
Yaa🥲😂
Böyle gözyaşı ile sümük mix😂😂😂😂
Ahaha o karışımı sadece gerçek ağlayanlar bilir😂😂😂
Sonra bide o maskaranın akıp gözüne girip yakması djjd ve daha çok ağlamak dkkd
Hiç bir duygu bastırılmamalı. Sonra bastırılmış duyguların esiri olarak hayatınıza devam edersiniz. İçi başka, dışı başka olup, rol yapmamak gerekli.
Cevap
24Cevap
Şu an yaşama evresindeyim. Zaman ihtiyacım var. Tam üzüntülüyken bu soruya denk gelmem...
https://www.youtube.com/embed/Y5ASyOBaSpEAşırı üzgünlü
Ikisi de olabiliyor ama ertelemeden yaşamak daha mantıklı çünkü bastırınca daha kötü oluyor, tecrübeyle sabit 🥺
Öyle yapınca zamanla hissedilmez umarım
Bastırılan duygular, ani patlamalara sebebdir. O yüzden bastırmam, yaşarım ki alışayım ve hafiflesin.
Öyle yapıyorum
Üzerine fazla düşünmemeye çalışıyorum zamanla geçiyor.
Ben ne zaman ergenlikten çıkıcam. d
Ozaman umursamaz olur muyum jdfjjd
Yine aşk acısı gibi şeyler çeker miyim peki😀
Neyse dozu azalsın oda bişey 😂
Son durum yerlerde ama sürünmüyo tam😀
Düzelir düzelir 😀
🍓🥕🐰
Üzüntümü bastırmak bana göre değil. Beni üzenleri üzerim ben🍎💎
Mecburen Bastırıyorum
İçimde yaşarım insanlara zayıf olduğunu gostermemeyi çok küçük yaşlarda öğrendik be reiz
Bastırırım kime gösterecem kimle yasacağım oturur kimse yokken yakarım sigaralarımı en fazla
Dibine kadar yaşarım, içimde üzüntüyü tutmayı sevmiyorum.
Tek isem yaşarım yanımda biri varken yaşamam.
Yaşarım
Yaşamak önemli
Üzüntünü yaşamazsan birikir ve bunun sonucu hiç hoş olmaz
Ben kimseye belli etmem
Kulaklıkla son ses Simge dinlerim
Üzüntümü yaşarım, bastıramıyorum
Bot sandım sjfjjd
Öyle ama skkfdj
Bastırıyorum ne zaman taşarsa artık
Kapağını biraz aralık bırak taşmaz. d
Bakarız smsmzkz
100 insandan 99u bastırmaya çalışır
Ben yaşıyorum😕
Nasıl yaşıyorsun mesela?
Leblebi yiyorum. d
Ciddi anlatsana ne yapıyorsun üzüntüyü bastırmak için?
Acıklı şarkı dinleyerek ağlamak gibi🙄ben iyice ergenliğe bağladım ya
Bu konuda Sait Faik Abasıyanıkin bir hikâyesini okumuştum " kimisi sıkıntısını bastırmak için meyhaneye gider kimisi kerhaneye gider kimisi lunaparka gider ama ben o sıkıntının kendiliğinden geçmesini isterim bırakın gerekirse 3 tel saçınız beyazlasin eğer her sıkıntınizda geçici şeylere giderseniz ilaç bağımlılarına dönersiniz " gibi şeyler yazmıştı
Bilmiyorum ya bu sıkıntı öyle böyle değil yani umarım bi an önce geçer😏
Aşk acisi mi?
Yok boş ver bende kalsın orası😀
Aşk acısı değilse ne olabilir ki? Merak ettim
Üzüntümü hüznümü sonuna kadar yaşarım içimde, sonrada ben ne yaptım kendime diye düşünürüm.
Her duygu zamanında yaşanmalı...
Yaşarım ama belli etmem
Yaşamayı tercih ediyorum.
Uyuyorum ben üzülünce
İçimize atıyoruz en son infilak edicem
Gider 2 bira alırım
Geçicekse bende alam
Yaşarım sonra bastiririm
bilirim tabi bilmez miyim
Bastırmam ama içimde atlatmaya çalışırım
Bastırmam. Bastırınca daha kötü oluyor
Ben üzülmem
Aynen. d
Genelde depresif gibi halleriniz var beyfendi onun için dedim dijfjdjf
Ne seviyosunuz
Bu erkekler niye babasını sevmiyo. d
Bunu bilmiyodum
Evet hiç bişey bilmiyorum cidden 😀ama ben kapatılsın demedim hiç bi zaman skjfkdj
Tabisi
Üzüntüye bağlı knk şimdi
Yaşarım
Bastırırım
Hep yaşarım
Yaşarım.
Bastırırım
Bu pp lerin üzüntüdenmi böyle
Duruma göre
Bilirim
İçime atarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?