Üzüntünüzü doyasıya yaşayabiliyor musunuz?

Mutluluğumuzu yaşamak ne kadar doğal ve gerekliyse üzüntümüzü de yaşamak o kadar gerekli bir duygudur. Şu sıralar fark ettim ki üzüntümü doyasıya yaşayamıyorum. Saçma sapan uğraşlarla kendimi oyalıyorum. Gerçi bir yandan yaşamak istiyorum bir yandan istemiyorum. Neyse detayı okuyanlara teşkürler efenim 💆‍♂️

Üzüntünüzü doyasıya yaşayabiliyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Sağ ol caner sende olmasan
https://www.youtube.com/watch?v=72RxpI8Nj_w Güncel
Üzüntünüzü doyasıya yaşayabiliyor musunuz?
Cevapla