Kişilik & Karakter Hiç bir kız bana bakmadığı için testosteronumu düşünüyorum doğru mu sizce? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Psikolojikmen yalnızlığı tamamen kabul ettim Güncellemeler1 yıl Düşürüyorum azaltıyorum yani re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft Hiç bir kız bana bakmadığı için testosteronumu düşünüyorum doğru mu sizce? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Sffgfsd Takip Et Xper 5 Yaş: 24 1 yıl Dusuruyor musun iyi fikir kestir en iyisi zaten bi ise yaramiyor 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Kestiremem aileme ne bahane edecem Yorumla Sffgfsd 1 yıl Bana da bakmiyorlar konusursam rahatsiz olurlar diye daha konusamiyorum yolda uc cift gordum yiyisen okulda yiyisiyolar biz yapamiypz Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dusuruyor musun iyi fikir kestir en iyisi zaten bi ise yaramiyor
Kestiremem aileme ne bahane edecem
Bana da bakmiyorlar konusursam rahatsiz olurlar diye daha konusamiyorum yolda uc cift gordum yiyisen okulda yiyisiyolar biz yapamiypz
olabilir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!