Değişime karşıyım
Değişimden yanayım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Valla çok klişedir belki ama bence hayatta nerden sivrilirsen seni tam oradan törpülüyor. Seve seve değil belki ama değişiyorsun. yıl yıl önceliklerin , insanlara bakışın , olayları anlayışın , hayata tahammülün değişiyor. Ama bana göre karakter değişen bişey değil. Şekil alıp gelişen bişey. Zorluklardan sonra gelişiyoruz…
Cevap
2Cevap
değişim iyidir evet
Ne kadar değişimden yana da olsam kişilik veya karakter olarak çoğu insan değiştim dese de değişemez.
Değişimden yanayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?