Bazıları korkuyordur. Ama genel olarak korkmaz. Ayrıca erkek olmanın raconudur ayırmaya gelen niyeti kötü değil ya bize bir zarar gelmesin diye ya da zarar verip polis hakim uğraşmayalım diye engel olmaya iyi niyetle geliyor. Çoğunluk ayırmaya gelene karışmaz.
Gerçekten sadece güzel göründüğü için mi biriyle sevgili oluyorsunuz? Erkekler çirkin bulduğu kızla arkadaş olur güzel bulduğu kızla hemen atılıma geçer felan diyorlar
Bazı erkekler saklıyor olabilir. Utangaç ve içe dönük erkekler de var. Benim kimseden utanıp saklanacağım bişey yok herkes önce kendi kapısının önünü süpürsün sonra bize laf etsin hadi bakim
Ooo siyaz beyah laf sokmalar da bugün gündem yoğun bir karmaşanın içinde. Benim kapım da kendim de tertemis pir-ü pâk sen rahat ol kanka bu ne şiddet bu celal?
Kalpsiz değiliz. Sizin gibi duygularımızla hareket etmiyoruz. Bacaklarımızın arasında belli dönemler tüm anatomik ve mental sistemimizi devre dışı bırakabilen iki adet testis taşıyoruz ve bunlar dürtülerimizle hareket etmeye yönlendiriyor. Başına gelmeyen bilmez.
Bu bilimsel olarak kanıtlanmış bir şey. Tabi belirli bir olgunluğa eriştikten sonra dürtülerini kontrol etmeyi öğreniyorsun ama yine de bir erkeksin duygularla hareket etmezsin kadınlar gibi. Bu yüzden tüm cellatlar erkektir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Erkekler sevdiği kadına cinsel olarak yaklaşır mi yoksa sevmediklerine mi yaklaşır
Erkekler gerekli olgunluğa erişene kadar nefes alan her şeye cinsel olarak yaklaşır. Damacana nefes almıyor ama ona da yaklaşmışlardı
Kavga falan olunca korkmuyor musunuz niye hemen bi ayırmaya çalışmalar falan
Bazıları korkuyordur. Ama genel olarak korkmaz. Ayrıca erkek olmanın raconudur ayırmaya gelen niyeti kötü değil ya bize bir zarar gelmesin diye ya da zarar verip polis hakim uğraşmayalım diye engel olmaya iyi niyetle geliyor. Çoğunluk ayırmaya gelene karışmaz.
İstisnalar hariç eşinizin yanında kardeşiniz varken neden kardeşinizi bazen yok sayarsınuz.
Birlikte büyüdükleri için kardeşinin bunu zaten önemsemeyeceğini bildiğinden dolayı rahat davranabilir. Bunda ne sıkıntı var ki 😀
Bir kuzenim (abimin) eşi aşırı kıskanç olduğu için öyle davranıyor da:))
Gerçekten sadece güzel göründüğü için mi biriyle sevgili oluyorsunuz? Erkekler çirkin bulduğu kızla arkadaş olur güzel bulduğu kızla hemen atılıma geçer felan diyorlar
Bir kadının göze hitap etmesi elbette önemli bir etken ama karakter de çok önemli. Tabi kişilere göre değişir kimisi karaktersiz seviyor. Ben sevmem
Erkekler bir kadını gerçekten sevdiği zaman onunla ilgili her ayrıntıyı bilir mi aklında tutar mı?
Hayır
Açık gönüllü olabilmek için kadınlar hakkında mahir olmak lazım.
32 yaşındayım. Yani tatavayı bırakıp sormak istediğini sorabilirsin
Yaşın hiçbir önemi yok ki. Tatava yaptığımı da nereden çıkardın ayrıca. soru sorarsam da kendinizi deve kuşu gibi saklamanızın amacı ne?
Bazı erkekler saklıyor olabilir. Utangaç ve içe dönük erkekler de var. Benim kimseden utanıp saklanacağım bişey yok herkes önce kendi kapısının önünü süpürsün sonra bize laf etsin hadi bakim
Ooo siyaz beyah laf sokmalar da bugün gündem yoğun bir karmaşanın içinde. Benim kapım da kendim de tertemis pir-ü pâk sen rahat ol kanka bu ne şiddet bu celal?
Lafım sana değildi. Kimin pîr kimin pak olduğunu da ancak Allah bilir. Yorum yapmak benim haddime düşmez zira seni tanımıyorum.
Yükseldin bi an farkında mısın? Allah bilir elbet. Lakin insanın da kanaati olur onu kirletmemek lazım gelir. Neyse ben gideyim ağlasam iyi gelir.
Her şeye ağlıyor musun böyle?
Hayır ağlamam sadece zoruma toz kaçınca ağlatır.
Söylediğim bişey zoruna mı gitti acaba? Sana karşı herhangi bir söylemim de olmadı biraz alıngan mıyız?
Yoo sizinle ilgili değil sizi tanımıyorum bile. İyi geceler.
Tatlı rüyalar
Neden kalpsizsinizz
Kalpsiz değiliz. Sizin gibi duygularımızla hareket etmiyoruz. Bacaklarımızın arasında belli dönemler tüm anatomik ve mental sistemimizi devre dışı bırakabilen iki adet testis taşıyoruz ve bunlar dürtülerimizle hareket etmeye yönlendiriyor. Başına gelmeyen bilmez.
Dünyanın en saçma savunma mekanizması budur
Bu bilimsel olarak kanıtlanmış bir şey. Tabi belirli bir olgunluğa eriştikten sonra dürtülerini kontrol etmeyi öğreniyorsun ama yine de bir erkeksin duygularla hareket etmezsin kadınlar gibi. Bu yüzden tüm cellatlar erkektir.