Asla sarışın hemcinslerim ile bi alıp veremediğim yok. Hepsi çok güzeller tıpkı diğer hemcinslerim gibi, ama erkeklerin bu sarışın sevdasının sebebi nedir? Gerçekten merak ediyorum bu arada kdkdkdkd

Asla sarışın hemcinslerim ile bi alıp veremediğim yok. Hepsi çok güzeller tıpkı diğer hemcinslerim gibi, ama erkeklerin bu sarışın sevdasının sebebi nedir? Gerçekten merak ediyorum bu arada kdkdkdkd

Her sarışında güzel değil ki.. Bence bir kızın tercih edilmesinin sebebi sadece güzellik olamaz.. Esmer olup çok güzel olan kadınlarda var kumral ve kızıl olup çok güzel olanlarda var. O kişinin zekası, duruşu, kendini geliştirişi ve bakımlı olmasıda önemli.. Birisini sadece güzelliği için seven kişinin aklından şüphe ederim zaten.. Onun dışında sarışınların ülkemizde az oluşu etken olabilir tabii.. Örneğin rus erkekleri rus kadınlarını çok umursamıyor çünkü güzelliğe doymuşlar gibi gibi.. Bir arkadaşım türk bir kız ve kocası ukraynalı baya yakışıklı bir adam kızsa ortalama bir tipte.. Demek ki yabancılar bu derece önem vermiyormuş..😊
bence koyun surusu gibi kim ne diyosa ona ilerliyolar ausndjsndjwj
@bitmissincerewn meeeeeee
Ldldkdkfkfkf
Sayıları az olduğu için olabilir.
E kızılların daha az ama
Bunun sebebi aslında hem tarihi hem de psikolojik.
Yıllarca yakın çevresinde aynı saç tipine maruz kalan bir erkek veya kadın, farklı bir renk veya tona karşı daha duyarlı ve meraklı olur. Bu keşfetme dürtüsü de o kişiye yönelim sağlar. Olay bu yani.
Cevap
18Cevap
ben saç rengine bakmıyorum.
Türkiye'deki sarışın eksikliği ama bana göre kahverengi saçlar sarıdan çok daha güzel.


Daha az oldukları için, finlandinyada yasasaydon halkın ne kadar esmer sevdiğini görürdün :))
genital bölgeside sarı ya da beyaz olduğu için aksini iddia eden varsa buyursun gelsin bütün tezlerini çürüteceğim
cezbedici güneş gibi ışıl ışıl saçlar havada uçuşuyor güzel bahar kokuları yayıyor milleti şairde yapıyorlar
Sarışın erkekler neden daha çok tercih ediliyorsa tam olarak o sebepten
Sarışın erkekler tercih edilmiyor
Exim sarışın hastası olmasaydı inanırdım belki
Exin sarışın erkek seviyor diye tüm kızlar sarışın sevmiyor
Genel bi sevda mıdır bilmem ama enerji diyeyim kendi adıma. Benim hoşuma gidiyor yani. Ben de sarıyım, belki ondandır.
Çünkü sarışınlar gerçekten güzel oluyo ehehhe
Çünkü az bulunuyorlar ve göze daha farklı geliyorlar
guzel kiz tercih edilir , sarisin , kizil , esmeri yok bu isin
Türkiye'de sarışın sayısı az olduğundan dicem de çakma sarışınlar çoğaldı iyice zkzkkzkz
Sarışınlar daha çekici olup sarı kafalar ya dikkat cekiolar
Bu aptallık sadece türkiyede var sanırım
Hiç bilmiyorum 😂
siyah sacli ben bu duruma üzüldü sjsjsjjsjh
Beyaz tenli olmaları en öncelikli sebep bence
Ten rengi beyaz/pembe olmasından dolayı.
Beyaz tenli oldukları için tercih diyolardir
türkiyede daha nadir olduğu için
Esmerettolar varken mi
Sacma bir sevda
Alt tarafta sarı ise sorun yok
bende anlasammm
🤦🤦
Öyle bir şey yok ki.
Zevksizlik.
Öyle bir şey yok
çok tercih etmem
az olmaları bence
Saçma.
Sarışının adı esmerin tadı demişler 😊
Daha azlar
Çakma sarışın hepsi
Vajinasi
Güzel olmaları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?