Yaşadığımı hissetmiyorum garip ve çok kötü hissediyorum ne yapabilirim?

23 yaşındayım 13 senedir ruhsal olarak çok ağır hisler yaşıyorum ve bunlar aslından gerçekten olmaması gereken hisler , şöyle anlatacak olursam;kalıplaşmıs bir düşünceye göre bir yaratıcı vardır yaratıcıya inanan biri için olmamasının ihtimali yoktur değil mi işte benim yaşadığım bu ruhsal hastalığın aslında yaşayabilme ihtimalimin olmaması gerekir %'de 0 ihtimal yani
peki bu hislerim nasıl olurda ruhumda yer alıyor nasıl oluyorda ihtimali oluyor?
Neden yaşıyorum, neden fiziksel bir bedene sahibim, yaşamımın anlamı ne, neden bu kadar derin ruhsal acı çekiyorum, diye sorguluyorum
Kelimenin tam anlamı ile yaşadığımı hissetmiyorum ama her olabilecek ihtimali kafamda canlandırıyorum , sağlıklı bir insanın hislerine sahip değilim ama dısarıdaki herkes beni çok mutlu ve asırı sağlıklı sanıyor sanki son günlerimi yaşıyormuşum gibi geliyor artık dayanamayıp hayatıma son vermekten korkuyorum hayattan gram zevk almıyorum boğuluyorum, ve yavaş yavaş ölüyorum...
Yaşadığımı hissetmiyorum garip ve çok kötü hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla