23 yaşındayım 13 senedir ruhsal olarak çok ağır hisler yaşıyorum ve bunlar aslından gerçekten olmaması gereken hisler , şöyle anlatacak olursam;kalıplaşmıs bir düşünceye göre bir yaratıcı vardır yaratıcıya inanan biri için olmamasının ihtimali yoktur değil mi işte benim yaşadığım bu ruhsal hastalığın aslında yaşayabilme ihtimalimin olmaması gerekir %'de 0 ihtimal yani
peki bu hislerim nasıl olurda ruhumda yer alıyor nasıl oluyorda ihtimali oluyor?
Neden yaşıyorum, neden fiziksel bir bedene sahibim, yaşamımın anlamı ne, neden bu kadar derin ruhsal acı çekiyorum, diye sorguluyorum
Kelimenin tam anlamı ile yaşadığımı hissetmiyorum ama her olabilecek ihtimali kafamda canlandırıyorum , sağlıklı bir insanın hislerine sahip değilim ama dısarıdaki herkes beni çok mutlu ve asırı sağlıklı sanıyor sanki son günlerimi yaşıyormuşum gibi geliyor artık dayanamayıp hayatıma son vermekten korkuyorum hayattan gram zevk almıyorum boğuluyorum, ve yavaş yavaş ölüyorum...
peki bu hislerim nasıl olurda ruhumda yer alıyor nasıl oluyorda ihtimali oluyor?
Neden yaşıyorum, neden fiziksel bir bedene sahibim, yaşamımın anlamı ne, neden bu kadar derin ruhsal acı çekiyorum, diye sorguluyorum
Kelimenin tam anlamı ile yaşadığımı hissetmiyorum ama her olabilecek ihtimali kafamda canlandırıyorum , sağlıklı bir insanın hislerine sahip değilim ama dısarıdaki herkes beni çok mutlu ve asırı sağlıklı sanıyor sanki son günlerimi yaşıyormuşum gibi geliyor artık dayanamayıp hayatıma son vermekten korkuyorum hayattan gram zevk almıyorum boğuluyorum, ve yavaş yavaş ölüyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer