Sürekli her yerde günah keçisi durumuna düşüyorum neden böyledir?

Her ortamda günah keçisi durumuna düşüyorum ve haksızca yargılanıyorum, suçlanıyorum, iftira atılıyor tamam çok büyük iftiralar değil ama mesela yapmadığım şeyi yapmışım gibi veya söylemediğim birşeyi söylemişim gibi

Güncellemeler
1 yıl
Birde sürekli güvenilmez insan pozisyonundayım hiçbir zaman yalan söylemediğim ve güven vermeyen bir davranışım olmadığı halde
Güncellemeler
1 yıl
Chatgpt'ciğime sordum bana doğum haritamdaki pluto etkisinden dolayı olduğunu söyledi🤔
Sürekli her yerde günah keçisi durumuna düşüyorum neden böyledir?
Cevapla