Günah keçisi olduğuma inanacağım neredeyse. Neden bu durumda olabilirim?

Kesinlikle kötü birisi değilim. Çok iyi olmasam da pek çok insana kıyasla melek gibiyim. Çok yufka yürekli ve merhametliyim. Bazı insanlar kolaylıkla böcek öldürürken, üstüne bir de bunu komik bir şeymiş gibi anlatırken ben bu durumu çok canice bulurum. Hiçbir canlıya zarar veremem. İnsanlara da bana büyük ölçüde zarar verilmediği sürece zarar vermem. Dış görünüş olarak da kötü bir yanım yok. Güzel birisiyim. Ama hayatım berbat ve kimsem yok. Bütün acılarımı yalnız başıma atlatıyorum ve yaşadığım acılar oldukça büyük. Sizce neden olabilir bu? O kadar kötü insan varken ben neden yaşıyorum bu hayatı? Günah keçisi gibi hissediyorum kendimi.
Günah keçisi olduğuma inanacağım neredeyse. Neden bu durumda olabilirim?
Cevapla