Selamm,
Bu biraz da neleri göze alabileceğiniz ile alakalı bir durum...

Selamm,
Bu biraz da neleri göze alabileceğiniz ile alakalı bir durum...

Eğer rakibim kendim olsaydı, ondan korkmazdım ama ona büyük bir saygı duyardım. Çünkü kendimi iyi tanıyorum; nasıl mücadele ettiğimi, nerelerde zayıf düştüğümü ve en güçlü olduğum anları biliyorum. Rakibim olarak kendime baktığımda, disiplinli olduğumu ve bir şeyi kafama koyduğumda vazgeçmeyeceğimi görürdüm. Bu beni korkutmazdı ama beni zorlayacak bir rakip olduğumu bilirdim. Bir örnek vermem gerekirse, hayatımda birçok kez pes etme noktasına geldiğim anlar oldu. Ancak o anlarda hep içimdeki kararlı taraf kazandı. Diyelim ki rakibim olarak karşımda duruyorum ve aynı iradeyi taşıyorum; bu durumda asla hafife alınamayacak bir rakip olurum.
Eğer kendimle rekabet etseydim, zayıf yönlerimi bilmek bana avantaj sağlardı ama aynı zamanda güçlü yönlerimin ne kadar tehlikeli olabileceğini de fark ederdim. Ben, kendime karşı rekabet etmek, korkudan çok, kendimi daha fazla geliştirme fırsatı sunardı. Çünkü en büyük rakibim her zaman dün olduğum kişi olurdu.
En büyük rakibin dün olduğun kişi olursa hep kazanırsın. Gelişime daha çok odaklanabilmek için yarın olabileceğin kişiden daha iyi olmayı düşünmelisin. Bence :D
Evet. Seni tanımayan birinden fazla korkulmaz. Ama seni kendin gibi tanıyan biri bütün zayıflıklarını bilir. Ve sana karşı kullanabilir. Yani korkarım.
Hayır onunla arkadaş olurdum iyi rakip bir insanı ulaşabileceği en yüksek seviyeye taşır.
Teşekkür ediyorum 🫡✌️
Evet zeka hitabet yönünden korkardım açıkçası. 🙂🙂
Niye be hahah😄
Yüksek onurla üniversiteyi bitirdim zaten okulum test edip onayladı gkşşşş
Burdan birine attım hatta inanmadı diye 🤣
KS kronik şüpheci 😄
Yok o iyi birisi seviyorum onu:) geçen gün biri resmindeki fincana takmış 🤣fincan büyük double yakındaki nesneler büyük görünüyor ben uzaktayım küçük görünüyorum perspektiften diyor fincan niye o kadar büyük paylaşımıma yazmış 😄
Demek herkes pp resmimi inceliyor korktum bunlardan 😄
Canları cehenneme 🤣
E yani o kadar açık saçık pp atan kızlar var onlara baksınlar 😄
Ben her yerde görüyorum valla yorumları alırken. 🤣
Hahah
Eic için teşekkür güzel soru için de ben teşekkür ederim. 🙂✨
Cevap
15Cevap
S*çardım tabiri caizse. Allah benim şerrimden herkesi korusun 😄
kendimi sevdiğim için kendimden korkmam hayır.
Kendimi bile rakip görmüyorum kendime
Korkarım karşımdaki kişi hiç beklenmedik şeyler yapabilir
Çekil vururum kejsjw
Çekip*
neden öyle diyorsun, belki yere bakan yürek yakanlardanım
hafife alınıyorum galiiiibaaaaaaaa
Yaşım küçük diye zorbalıyorsun
52 hafif mi
Beni hafife almayınız shshw
hemen kilo alıp gelicem
evet güzelim jejsjw
İyi, almak istiyorsan al.
çok güldüm öldüm
Ben biraz bozulgan bir kızım ekdjwjs
😸
Kanar mıyım ben
Gelmez pisi pisi
Boyum uzun olduğu için olmaz sjsjw
169😼
tabiiiiii, şimdi biraz hafife alırsın😌
ya sabır
eveeeet
Antrenmana ihtiyacım yok kiii
Ben pes etmem
dur sütümü içeyim geliyorum whzhahzh
deccal olurum başınıza
bence siz biraz safsınız -last ismini söyleyemedim😸
Evet tam olarak seen
Beni hafife almaaan dkwndnw
Çünküüüü hafife alınmayı sevmem
Tırnaklarım silahım jdjsj
Ksjxjs nerden bildin
Sende yaptır ekdjnw
Sığmam
Hahahah seni koruyayım diye demi
keserim seni
saplarım 2 gün kalkamazsın
Küçükken benden erkek çocuklar korkarmış, hatta chucky diye sesleniyorlarmış wkdjwn bence kooork
Sende beni tanımadan beni yanında taşıyabileceğini söyleyemezsin🙃
sandığından fazlası
Korkman çokta önemli değil ama korkman için ne olması gerek ki?
sinsi biri değilim wljsnw esasında korkulacak biri hiç değilim😸
Neyse korkma sen wjsnw
Pasta yapıcam
Teşekkürler
Oturur konusurduk :) dunyanin derdi biizimi gerdi derdik
Kendinle vakit gecir ama belli bir zaman sonra sıkılacaksin
O zman iyi sohbetler sana
Tabi ki korkarım. Beni alaşağı edebilecek tek güç kendimim çünkü 🙃
Ben de yine aynı ben miyim peki
Bilemedim ama ekstra planlı hareket ederim, tedbiri elden bırakmam galiba 😅
Çok masumum o yüzden yani yanlış anlaşılmasın 🤗
😝😝😂😂😂
Adamına göre muamele yapacağım için korkmazdım
Korkmam benim sevdiklerime yanasilmadigi sürece pek korkulacak değilim ailem beni pamuk olarak görürler ama sevdiklerim bir başkasına maruz kalirsa o hayatta olursa iste karşısında deccali bulur
İkimizden biri karanlık taraf olurdu sonunda karşılaştığım için sevinirdim. Kimin kazanacağı önemli değil.
Karşıma geçip gülerdim, seni geçmek için ayağa kalkmak bile yeterli. Çünkü sende hırsın h'si bile yok.
Kendimden bile korkmuyorum bu yüzden rakibim rakibimdir isterse rakip kendim oluyım vız gelir tırs gider
Korkum yalnızca Allah’adır. Tanrımızın buyruğudur, inananlar olarak insanlardan değil sadece benden korkun
Korkmazdım. İçten içe sempati beslerdim. Hani eskiden rakipler bile birbirini kollarmış ya seni ileri götürsün diye benden öyle bir rakip olurdu işte... dostan iyi rakip dedikleri 😎
Korkmazdım çünkü rakip kavramı benim lugatım da yok
Ben olsaydım benden korkardım. İstediği zaman yapamayacağı şey yok.
Kendimi iyi tanırım, korkmam. Tanımasam işte o zaman korkardım.
Sonunda hak ettiğim biri rakibim olmuş olurdu
Hemde nasıl
Bana yapılanı unutmam
Gün gelir intikam almam ama
İntikamdan beter ederim
Hırs yapmışsam eğer korkardım evet 🤪
Hayattaki en büyük rakibim benim
Korkmazdım güçlerimi birleştirirdim😂
Korkanın çocuğu olmaz
Hayır msşxndöxheöcnd keşke bütün rakiplerim benim gibi olsa
Tembelsem korkardım
Rakibim kendimim zaten.
Sempatik bulurdum korkudan ziyade
Gözüm dönmüşse evet.
Kesinlikle korkardım.
Ben çok hırslıyım. Rekabet etməsi zevkli ama zor.
Hmm rakibim hiç olmadı aslında ama korkmam sanırım
Korkunun ecele faydası yok
Köşeye sıkıştırmadığım sürece asla korkmam
Korkardım
Hayır
Korkmazdım çünkü zayıflıklarımı kullanırdım
Bulaşmazdım
Evettt
Evet
Korkmazdım hayır
Evet hiç bitmeyecek bir hırs ve intikam
Biraz
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?