Herkesten uzaklaşmak istediğiniz dönemlerde zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz?

Tek başıma takılmak birileriyle takılmaktan daha keyifli geliyor nedense, her türlü zaman geçirebiliyorum ama biri varken ve yanımda bık bık bık konuşup sabah akşam dert anlatınca 10 dakika içinde eve geçesim geliyor.
Herkesten uzaklaşmak istediğiniz dönemlerde zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz?
Herkesten uzaklaşmak istediğiniz dönemlerde zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz?
Cevapla