Tek başıma takılmak birileriyle takılmaktan daha keyifli geliyor nedense, her türlü zaman geçirebiliyorum ama biri varken ve yanımda bık bık bık konuşup sabah akşam dert anlatınca 10 dakika içinde eve geçesim geliyor.
Herkesten uzaklaşmak istediğiniz dönemlerde zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz?
Bazen iyi değil tek başına takılmak bazen kafayı yedirtiyor Şu an çok kötüyüm mutsuzum huzursuzum sinirliyim mutsuzluktan midem bulanıyor niye yaşıyorum ben bilmiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kahve içip müzik dinliyorum ve iç sesimle sohbet ediyorum🍎💎
Telefonun sesini kısarak ve evde yalniz zaman gecirerek.. bazen de her zaman gittiğim marketleri değistirerek.
Şarkı dinliyorum bu durumlarda
Bazen iyi değil tek başına takılmak bazen kafayı yedirtiyor Şu an çok kötüyüm mutsuzum huzursuzum sinirliyim mutsuzluktan midem bulanıyor niye yaşıyorum ben bilmiyorum
Bana bir dağ evinde inziva lazm
2 ay yatıp çıkıyorum böyle durumlarda