Soruyu soran kız da benim gibi "gizli" idi... :)
Günümüzde erkekler mi daha çapkın yoksa kızlar mı?
Soruyu soran kız da benim gibi "gizli" idi... :)
Ben diyorum evde tüp bitmiş o diyor "burcunuz ne merak ettim"🤦♂️

Bence günümüzde çapkınlık cinsiyetten bağımsız bir durum haline geldi. Eskiden erkekler daha çapkın olarak görülürdü ama artık kızlar da duygularını ve isteklerini daha özgürce ifade edebiliyor. Sosyal medyanın da etkisiyle herkesin flört etme ve yeni insanlarla tanışma şansı arttı, çapkınlık, kişinin karakterine ve bakış açısına bağlı bir şey. Cinsiyetten ziyade, kişinin tutumu belirleyici oluyor.
Evde çocuklar aç sen para vermiyosun jajdmv
- Bana yırmığ atma!😅
C-) Karıyla kızla yedim😂😂
Kızlar çapkın
Bu dobra yanıtından dolayı EİC sendedir👏
Cevap
6Cevap
Ben diyorum evde tüp bitiyor sen ne diyor bana biliyor? Senin dinini imanini seveyim.
0:38 Diliyle herifi zikiyo ak! Konuşturmuyor ki hiç😂
Machine gun
Bunu ilk defa gördüm djdkdkdks genel de KS bitki örtüsü erkekten oluşuyor özellikle bunlardan oluşuyor fjdkd şaşkınım
Sen daha bir şey görmemişsin bro!😅
Ben de 2 medeni insan gibi tanışalım, reelde de buluşalım istiyorum ama gecenin bir istekli saatinde sohbet konusu nedense hep +18 'e ulaşıyor ak😂 +18 konuları konuşan kız hiç reel buluşabilir mi? Var mı o good?😂
Tencere dibin kara seninki benimkinden de kara ikisi de aynı
Ahahh abazalar cinsiyyet fark etmez.
Zaten evlilik hayal oldu, kimse evlenemediği için; Abaza Cumhuriyeti olduk ak😂
Erkekler hep çapkın ama artık kızlarda da çoğaldı valla rahat durmuyor kimse
Kizla ilgili
Kovalasak "sapık" diyorsunuz, dursak siz kuduruyorsunuz ak😅
@Mücahityanılmaz18 ney?
Kudurduğum yok benim sapıklara sapık derim yani yoksa ilgilenmiyorum erkeklerle
Kıza bağlı ahlaka edebe
@Mücahityanılmaz18 sapıksan sapığım de sen kendini bildikten sonra karşı taraf seni ne alaka eder
Ne demek ne alakadar eder herkes nefsini tutamıyor ben size sapık demedim bakış açısı nasıl bakarsan öyle görüyorsunuz
@Mücahityanılmaz18 tamam o zaman senin nefsinle ilgili iradene sahip çıkacaksın o zaman hem ben bir tek erkekleri demiyorum kızlarda da var sapıtan ama sırf karşı taraf öyle diye sende bunu bahane edemezsin o zaman sen de kötü konuma düşersin
Tabiki üslup sözün cellati sonuçta
Herkes bir şekilde çapkın.
Çapkınlığın cinsiyeti yoktur
Şey diyor muşum neden gizlisin ahahahahahahaha
kızı ayrı erkeği ayrı 😂
Siz kızlar bir tık daha fenasınız valla😅 Yakında biz erkekler mesaj kutumuzu kapatırız😂
Sizi gidi sapıklar, hepinizden iiireniyorum🤪🤪🤪
- Karıcım paran var mı tıraş kremim bitmiş🤪
Download...
Seninle değil!..
O günler de yakın dedim :)
Adam oluyoruz; kadın-erkek eşitliği diyorsunuz
Prenses oluyoruz ; "Adam olun" diyorsunuz ak😂
Fıkra bu kadar😂
hepsi bi acayip istekli sapkın
Sadece "sapkın" olsa da iyi; "kararsız sapkın"😅
hepsi..
İki tarafta
Erkekler
Kızlar fena
Erkekler
Gözüme görünme! 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?