Sevgilim olmadı, kafayı yemek üzereyim, kendimle nasil barışabilirim?

25 yaşındayim, geçmişte çok ozguven problemi yasadım çevremden dolayı, kendimi keşfetme fırsatım olmadı yetiskinligime kadar.

Millet benim yasimda dördüncü flörtünyle geziyor ben hâla tek takiliyorum, beni depresyona sokuyor kafayi yiyorum hergün. Yalniz kaldikça krize giriyorum kendimi suçluyorum beceriksiz oldugum icin.

Sevgilim olmadı, kafayı yemek üzereyim, kendimle nasil barışabilirim?
Cevapla