20 yaşındayım, barbie bebek koleksiyonu yapıyorum, saçma mı sizce?

Barbie bebekleri gerçekten çok seviyorum, oturup evcilik oynamıyorum tabiki ama onlara dokunmayı, biriktirmeyi, giysi giydirmeyi vs. seviyorum. Ve barbie koleksiyonu yapmaya başladım bebek alıp biriktiriyorum. Belki bir gün kızım olursa o da oynar. Fakat ailemdeki bazı insanlar sen çocuk musun diyerek tepki gösterdi, bir heves bu bıkarsın uğraşma şöyle şeylerle deyip durdular annem hariç : )) çünkü o da seviyor. Siz ne düşünüyorsunuz, bebek koleksiyonu yapmam hakkında, içinizde yağan var mı benim gibi?

20 yaşındayım, barbie bebek koleksiyonu yapıyorum, saçma mı sizce?
Cevapla