Çeyizim için Barbie Bebek koleksiyonu yapsam saçma olur mu?

Barbie bebeklerin hastasıyım, çok seviyorum gerçekten. Fotoğraflarına bile baktıkça bakasım geliyor, bu yaşta bile oynarım öyle diyeyim. Hatta evlenirken çeyizime bile koymak istiyorum, annem koymuş kendikine. Ben de koysam gereksiz ve saçma olur mu sizce? ( Bu arada dreamhouse da almak istiyorum🙂🙂)
Çeyizim için Barbie Bebek koleksiyonu yapsam saçma olur mu?
Çeyizim için Barbie Bebek koleksiyonu yapsam saçma olur mu?
Çeyizim için Barbie Bebek koleksiyonu yapsam saçma olur mu?
Cevapla