Barbie bebeklerin hastasıyım, çok seviyorum gerçekten. Fotoğraflarına bile baktıkça bakasım geliyor, bu yaşta bile oynarım öyle diyeyim. Hatta evlenirken çeyizime bile koymak istiyorum, annem koymuş kendikine. Ben de koysam gereksiz ve saçma olur mu sizce? ( Bu arada dreamhouse da almak istiyorum🙂🙂)
Çeyizim için Barbie Bebek koleksiyonu yapsam saçma olur mu?
Bence çok tatlı olur koyabilirsin. Söylemeyecektim ama ben çocuk kitapları koydum. Hatta çeyizimi ful kitaplarla donatmak istiyorum. Bence ilgi alanlarımıza göre farklı renkler de katabiliriz. İlla tencere tava dolu olmak zorunda değil kii