20 yaşındayım, Barbie Bebek koleksiyonu yapsam saçma olur mu?

Barbie bebek koleksiyonu yapmayı düşünüyorum. Çocukluğumda istediğim gibi doya doya bol bol hepsinden alamamıştım, annemiz babamız ne alırsa o. Barbielerim vardı ama ben çok olsun, hatta dreamhose um olsun da istiyordum😃Ama artık yetişkinim, elimde param var ve alma imkanım var. Bu yaşımda barbie bebek koleksiyonu yapsam, gördükçe alsam biriktirsem gereksiz ve saçma olur mu? İçinizde barbie koleksiyonu olan var mı, ne düşünüyorsunuz?
20 yaşındayım, Barbie Bebek koleksiyonu yapsam saçma olur mu?
Cevapla