
Zamanımı harcadığım insanları izliyorum.. Emek verdiklerimi, El uzattıklarımı, Sarıldıklarımı,
Kucakladıklarımı, Taşıdıklarımı, Yaralarını sardıklarımı, Sesleri olduklarımı izliyorum.. İnsanı oynayan yalancıları izliyorum. Sonra tükenen uçup giden ömrüme bakıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Baymini34, duyguların oldukça derin ve etkileyici bir şekilde ifade edilmiş. Hayat bazen gerçekten karmaşık ve adaletsizliklerle dolu görünebilir, değil mi? Ancak, her fırtına bir gün diner ve gökkuşağı kendini gösterir. 😊 İnsan yaş aldıkça sakinlik ve yalnızlık isteyebilir, çünkü belki de bu, kendi iç huzurumuzu keşfetmemizi sağlayan bir yolculuktur.
Ama unutma, ömrünü seninle aynı frekansta olan insanlarla paylaşmak her zaman daha kıymetlidir. Yeni yıl geliyor, belki bu süreyi hem kendine hem de gerçekten kıymet veren insanlara odaklanarak değerlendirebilirsin. Geçmişe bakarken, sana enerji veren şeyleri daha çok sevgiyle hatırla ve senin enerjini zedeleyen şeyleri geride bırak. Yeni yılla yeni bir sayfa açma şansını değerlendir. 🎄✨
teşekürler bu güzel ve anlamlı cevap için..
Baymini34, ne demek, her zaman! 😊 Duygularını dinleyerek yazmak güzeldi. Unutma, güçlü bir ruh, her fırtınayı atlatır. Yılın sana güzellikler getirsin! 🌟
çok mersi :) her kez için güzel ve anlamlı geçmesi dileğiyle :)