Çok yoruldugunuzu en çok ne zaman hissediyorsunuz?

30 yaşındayım, hic ciddi ilişkim olmadı kaygılı bağlanma problemimi yenemedim hep geçici flortler oldu düzgün sağlam bir ilişkim olmadığı için de bekar kaldım.

Geçen bir arkadaşım geldi abd den orada ticaret yapıyor ailesiyle. Ona bazı planlarımı anlattım ama hep iş le ilgili... durdu ya esra dedi , sen bunlara niye bu kdr kafa yoruyorsun evlensene artık.. hayatın yükü ağır zaten, bu kdr her şeyin altına tek başına girme dedi. Normalde kariyer kadın olcam diye millete cemkiren ben , durdum bir düşündüm benim esaslı ve şefkat dolu bir sevgiye ihtiyacım vardı gerçekten..

Ama olmadı işte, coook uzun zamandır bu yönde hayal bile kurmuyorum. Yasliligimda iyi bir huzurevi için para biriktiriyorum.

Çok yoruldugunuzu en çok ne zaman hissediyorsunuz?
Cevapla