En yorgun hissettiğiniz anı tanımlar mısınız?

Bugün düşündüm de benim için en yorucu anın tanımında umudumun yok olması en ağır basan şey onu da şöyle tanımladım

“Umut içimdeki bir balondu benim için o balonu sürekli şişirdim tam düğümünü atıp oldu diyecekken biri gelip patlatmış gibi çok ani bir boşluk; korkutucu , sesli , hızlı o boşluğu anlamlandırıp doldumak ve yeniden başlamak çok yorucu 😿”

En yorgun hissettiğiniz anı tanımlar mısınız?
Cevapla