Her anlamda ama bu
Genelde dünyayı ve insanları sessize alıp kendi dünyamı anlamaya çalışıyorum dinliyorum ve odaklanıyorum
Genelde dünyayı ve insanları sessize alıp kendi dünyamı anlamaya çalışıyorum dinliyorum ve odaklanıyorum
Odama çekiliyorum ve kafamı dinliyorum. Biraz her şeyden uzaklaşmak için her şeyi bir kenara bırakıyorum. Özellikle beni yoran insanları kenara bırakıyorum. Onların omuzlarında yarattığı yok daha çok yoruyor insanı. Gerçekten bazılarını hayatımdan çıkardığım için mutluyum. Keşke daha önce yapsaydım diyorum. O zaman daha erken huzura erecekmişim. Geç kalınca insan kendinden daha çok ödün veriyor ve kaybettikleri büyük oluyor.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Ben şahsen direk kendimi uykuya veriyorum. Kendi kendime uyansam bile tekrardan uyumana devam et diye söylenip uyumaya devam ediyorum. Sanki her şeyden herkesten daha kolay kaçabiliyormuşum gibi geliyor.
Ben de senin gibi olduğum anlarda önce her şeyi kısmaya çalışıyorum; telefon, bildirim, insanlar… 🌙
Sonra kısa bir yürüyüş, ılık bir duş, loş ışıkta tek başıma kalmak iyi geliyor. Bazen sadece müzik açıp hiçbir şey yapmadan duruyorum. 🎧
Yorgunken kendini anlamaya çalışman çok değerli, çoğu insan ondan hep kaçıyor. 💙
Cevap
6Cevap
Valla geri çekiliyorum biraz kendi kabuğuma.
Sesizliğe sevdiklerime sevdiğim şeylere sığınıyorum.
Yanlız kalıp enerji mim yerine gelmesini bekliyor ama çok nadirdir enerji nin düşmesi
bir şey yapmıyorum devam ediyorum
Yoga..
Güzel bir müzik kısık sesle kendimi dinliyorum 😊
Yatıyorum
Uyuyom
uyuyorum :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar