• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Erkekler Arasında her konuda Espri ve şaka yapabilen kadınlar "Kanka" olarak kabul edebiliyorlar? Sizce Bunun Sebebi Nedir?

statüko
statüko Takip Et
Master Yaş: 54
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
23
Yapay Zekaya Sor
Erkekler Arasında her konuda Espri ve şaka yapabilen kadınlar "Kanka" olarak kabul edebiliyorlar? Sizce Bunun Sebebi Nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • BrookLynn
    BrookLynn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 100 , eic 98%
    1 yıl

    Karşı cinse ne gözle bakıldığında bağlı olarak değişebilecek bir durumdur.
    Kanka 90'lı yıllarda erkek jargonunda kan kardeşinden türevlenmiş bir ifade biçimidir.

    İnsan kan kardeşim dediği kişiye farklı gözle bakabilir mi?
    Biyolojik olarak birbiri için yaratılmış ve arada çekim olan iki cinsin uzun zaman kardeş gibi bir arada durabilmesi için;
    - ya aseksüeldir çekim yoktur hormonlar kabarmaz
    - ya da karşı cins fazlasıyla çirkindir veya karakter olarak tipi değildir

    Aksi halde kadın ve erkeğin aradan hiçbir çekim olmadan arkadaş ve kardeş olarak kalabilmesi mümkün değildir.
    Kalabiliyorlarsa insanlık adına tebrik edilesi çok sağlam bir karaktere ve erdeme sahip kişilerdir.

    Bu yüzden her iki tarafta karşısındakine sınırları belli etmek zorundadır.
    Taraflardan birinin sınırları aşması halinde ya biten bir arkadaşlık ya da yeni bir aşkla sonuçlanabilecek bir duruma sebep olur.

    1
    3 Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      Cevabımın senin için değerli olabileceğini düşündüğüm için biraz uzunca bir cevap yazmak durumda kaldım.
      Eğer çevremize bakarken sadece "Bu bir çiçek, şu bir böcek" demekten öteye geçebilirsek, her şeyin temelini anlamaya başlayabiliriz. Bu temel, bir şeylerin neyden oluştuğunu ve nasıl işlediğini kavramakla ilgilidir. Atomlar, nükleik asitler ve diğer mikro düzeydeki unsurlar gibi.

      Bir insanı hem anatomik, hem biyolojik, hem de psikolojik açıdan derinlemesine tanımlayabildiğiniz bir noktaya ulaştığınızda, insanı yalnızca fiziksel ya da davranışsal özelliklerine göre değil, daha bütüncül bir şekilde değerlendirmeye başlarsınız. İnsanın öngörülemez tarafı, "Hay" ile "Van" arasındaki o eşsiz dengeyi temsil eder.

      Bu bilgi birikimi, cinsellik nedir, erkek ve kadın kimdir, nasıl cinsel haz duyarlar, bu hazları artıran ya da azaltan etkenler nelerdir gibi soruların cevaplarını anlamada bir yol açar. Derinlemesine bir farkındalıkla baktığınızda, her şey sanki Neo’nun Matrix filminde gördüğü dijital yazılar gibi bir anlam kazanmaya başlar. Dünyayı bu gözle görmek, olayları ve insanları yepyeni bir perspektiften yorumlamanızı mümkün kılar.

      Yorumla
    • BrookLynn
      BrookLynn
      1 yıl

      Çoğu insanda görmediğim ve sebebini merak ettiğim böyle uzun cevapları severim.
      Güzel ve aydınlatıcı bir cevap oldu.

      Hayatı doğal ve biyolojik olarak analiz ettiğimizde karşı konulamaz unsurlarla savaşmanın bir anlamı olmadığını da öğrenmiş oluyoruz.
      Doğadaki her şey hayatta kalma ve üreme unsuru üzerine programlandığı için, bu programlamaya hizmet eden gözle görünür ve görünmeyen bir çok işleyişi de otomatik olarak kabul etmek durumundayız.

      Hayvanlardaki iç güdüsel sistemin aynısı akıl ve irade eklenerek premium bir şekilde insana sunulmuş olduğu için bu şekilde tasarlanmış bir canlı türünün yaşam koşullarında gayri ihtiyari olarak bu premium sistemin yan etkileri illa ki olacaktır.

      Konu kanka olmak ise olanlar da var, sistemin yan etkilerine maruz kalarak durumu başka boyuta (arkadaşlığın bitmesi ya da sevgili olma) taşıyanlar da.

      Bunun sebebi fiziksel olarak dişi olanın enerji olarak eril olmasıyla alâkalı da olabilir. ya da fiziksel olarak eril olanın enerji olarak daha dişil olmasıyla da olabilir.
      Niyet ve düşünce sistemi de bu konuda çok önemli bir faktördür ama iş tamamen iradeyi yönetebilmek ve duyguları kontrol altına alabilmekte.

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      habir bir kelime var Ama kendisinden önce kullanılan tüm kelime anlamları nerde ise bir hiçe çıkartır denilir
      "ama iş tamamen iradeyi yönetebilmek ve duyguları kontrol altına alabilmekte."

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 43
    1 yıl

    Kendilerine yakın olarak görüyorlar birbirlerini o yüzden. Her insan birbirine yakın olamaz. Kimseyi kendine yakın göremezsin her zaman. Ama güvendiğin zaman da tam anlamıyla güvenirsin.

    1
    64 Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Eic için teşekkür ederim ✌️😊

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      Ne demek Eic bu aralar senden bir numaralar var bir falan filan filimler çevirmiyorsun dimi

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Yok hocam yoğunum 🤣

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      İyi peki nu işler yorgunum diye hafife allamaya gelmez sen ve @wouldliketobelulu ile bir hasta kabulden kayıt açtırıp gelin de bir bakalım neyiniz var neyiniz yok bilelim

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Tamam bir ara el ele tutuşup geliriz 😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      Koşun çocuklar koşum sabah üstüme üstüme geliyor.

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @wouldliketobelulu ile @zorundamiyimefsane Dağdelenim oradan uğra gelirken @r_engarenkyollar tutu getir @fesfs di al getir gelmezler ise
      https://youtu.be/_nxeeR6a6OU?si=2bQLqYB0mdCG9gBO

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @statüko Ayyyy ben korkarım 🤣

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @r_engarenkyollar Sana elime düşme diyorum sen beni ciddiye almıyorsun Raka taka GÜM
      https://youtu.be/cuthxkrVTH0?si=UGNaXbGhFc9gdcui

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      Ooo @zorundamiyimefsane Damardan vericem Hocam adamın içinden CANAVAR çıktı diyeceksiniz yok ben sadece lambayı ovaladım ama Cin şişeden çıktı Allah kahretmesin dicem

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      1 yıl

      @r_engarenkyollar hahahah😂😂😂

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Ben uyumuşum neler olmuş 🤣

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      1 yıl

      Ben bugün EKG cekticem dua edin ölmemeyim😂😂😂😜😜

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      @fesfs İnşallah bir şey olmayacak korkma Naciye. Dualarım seninle.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @statüko haha @zorundamiyimefsane nin hep içini merak etmişimdir sağolun hocam 😂😂😂🙈

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      @r_engarenkyollar. 🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @zorundamiyimefsane EİC sende bir numaralar var haha 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      @r_engarenkyollar Bütün numaralar bende
      Sen de var benim farkıma
      Kalma sakın başka yerde
      Ne işin var başka yerde
      Bandıra bandıra ye beni
      Hiç doyamazsın tadıma...

      😂😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @fesfs çok geçmiş olsun canım Allah'ın izniyle hiç bir şey olmaz merak etme hayırlı haberlerini alırız inşallah 🙏🥰❤️

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      1 yıl

      @r_engarenkyollar her insanın içinde bağırsak ve bk vardır neyi merak ettin hahah

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      1 yıl

      Bana bir şey olmaz kolay kolay kurtulamazsınız😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @fesfs kesinlikle olmaz sen taş gibi hatunsun 👍💕

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @r_engarenkyollar Damardannnn vericen ÇOŞJUYUuuuu

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @statüko hocam hiç acıma yapıştır gelsin 😂😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @fesfs Ah bee kaçan kısmete Ana KRALİÇE hasataaaayım derdimin nedir? çaresi nedir doktor diyecek öf ulan öff kescem ben kendimi

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @r_engarenkyollar Yakışıklı bir erkek hemşir gelecek Takacak @fesfs EKG nin elektrotlarını bir basacak EKG çıktısına "Rakta taka taka taka GÜM GÜM rakata tataka taka GÜM ta... Maşallah hanım efendi Kalp ritminiz Romen havası gibi 9-8 lik atıyor

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      1 yıl

      Yok yok bayan hemşire merak etme doktora da tipim değildi, yoksa düşünürdüm tavlardim😂😂😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @fesfs EKG niz gayet normal Bir botunuz yok maşallah "Osmaniye'nin Kadirli Turpu gibisiniz"

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      @statüko ben yine nasıl buraya geldim 😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @wouldliketobeLulu Biz buna kısa Kader diyoruz

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Bu daha çok ruh çağırma ayini gibi 😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @r_engarenkyollar Bak bak ne yazmış @zorundamiyimefsane bütün her şey bende diyor Bağlamış olayı 9-8 ze... Söylüyorum ben oynayamam sevmem diyenden asıl korkacaksın Kuzu postuna bürünmüş KURT KURT çıkınca onun içindeki canavarı ohaaa diyorum sana bak aynı böyle
      https://youtu.be/PsCXVhGSTcE?si=BJO-zILu-yhHMTPg

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Kurda kuzu emanet etmiyecektin 😂😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @r_engarenkyollar İşimiz insan @fesfssfs Biz insanın içini dışını iyi biliriz içinde ne var ne yok of ulan offf

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @zorundamiyimefsane Dağdelen Hakikatten uyuyor musun?

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @wouldliketobelulu haha 😂 dağ dağa kavuşmaz insan insana kavuşur derlerdi de inanmazdım 😂 bizde kendimizi burada buluyoruz işte 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @statüko yok uyumuyor ana sayfada Fink atıyor 😂😂

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      1 yıl

      Ağzınızı bantlayacam heee viyyss😂😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @r_engarenkyollar Nasıl İnsan İnsana kavuşur ne demek?

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @zorundamiyimefsane hayatım gel buraya gözümün önünde ol benim 😂😂

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      @r_engarenkyollar geldim geldim maviş sultan 😂🥰❤️

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @r_engarenkyollar Ya bırak @zorundamiyimefsane Adam Pire uçuruyormuş

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @statüko düşüp artık bayılazammm 😂😂🙈🙈

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      @fesfs 😂 sende gel

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      @statüko hocam neler uçuşuyor şu anda bir bilsen 😄

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      Ne uçuyor yaw bu saat de uçsa uçsa Bay kuş falan uçar Yalasa falan yani

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Sinirler tepemde iş yeri işte sıkıntı. Şimşekler uçuşuyor kafamda

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      Delerim layn hepinizi içinizden tren geçer sonra de sende :)

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @zorundamiyimefsane hayatım tamam sinirlenme al bir yeşil çay iç hararetini alır 🍵🍵🍵🍵🍵🍵

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      @r_engarenkyollar çok ihtiyacım var şu an 😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @wouldliketobelulu Yaşıyor musun? Sürüyor musun? Sesime gel...

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      @r_engarenkyollar sağolsun @statüko yapıyor ev sahipliğini 😂😂

      Sabahtan temizlik yapıyordum sonra 5 dk dinleneyim dediğim yerde uyumuşum sevgili @statüko 😂😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @wouldliketobeLulu Kış uykusuna yatan canlılar... Nasıl uyku bu yaaa

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      @statüko hepi topu 5 saat uyudum abi sal benim uykumu ayol 😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @wouldliketobeLulu Tet biz bu dünya ya yiyip içip yatasınız diye geldniz alalal tet sus

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      TEMİZLİK YAPARKEN az dinleneyim diye oturdum diyorum ajdjfjf yorgunum çok

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @wouldliketobeLulu Temizlik te dinlemek nedir yaaa ona iş kaytarma deniliyor biliyoruz

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Evim zaten temiz ama görümcek gelecek diye dip köşe yapıyorum temizliğimi uyku düzeni de bozuk olunca oluyor böyle 😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @wouldliketobeLulu "Bir severim bir severim Görümce aklıma gelir" siz de eve geliyor enteresannnn

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Hem de 2 3 gün kalmalı geliyor 😂

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @r_engarenkyollar Sen Ölsem Gam yemem diyebileceğimiz bir yemek var mı bildiğin

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @zorundamiyimefsane Dağdelenim @r_engarenkyollar Kuşkonmaz dan yenilecek bir şeyler yapsa sence ne yapsa güzel olur

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @wouldliketobeLulu Bahçeler de börülce... senden böyük mü göççük mü?

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @wouldliketobelulu Temizlik mi yapıyorsun süpürge ile dans mı ediyorsun ben bilemedim yorulmuş mu da dinlenmek için diye yatmış mış da uyuya kalmış mış da.
      mış mış da mış diye diye diye uyumuş.
      https://youtu.be/WNv69t1iwUs?si=0xp9L5-IW4JihRR8

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

3

Cevap

  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Tamamen samimiyetten kaynaklı oluyor çünkü bir sevgili gözüyle bakmiyorsun ya da onu o şekilde düşünmüyorsun buda rahat davranmanı sağlıyor

    0
    2 Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      "Samimiyet" Ne güzel bir söz ne anlamlı, manası da insan da derin bir söz imiş gibi kaldı artık sadece bende, sende ve bir kaç kişi de...

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍👍

      Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl

    Fazla sınırları aşmak bence. Sınırlar dahilindeki samimiyetleri seviyorum. Mahrem konularda kanka ve şaka kaldırmam.

    2
    5 Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      Bu konu nerden açtım derseniz Aynı iş yeri ortamında çalışan insanlar artık bu Kanka terimini ismen söylemin yerine almış gibi naber kanka... ne yapırsun kanka... bana da çay koysa kanka... yani daha çok erkek ler arsında yakın samimiyeti temsil eden bir bu terim artık kadınlı erkekli herkesin ağzında pelesenk olmuş bir durumda

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet öyle. Ben demiyorum bazen arkadaşlarımla aramızda şakası olur o kadar.

    • statüko
      statüko
      1 yıl

      @biscolatagirl Sorularından ben naçizane belki! kendi ilgi ve bilgi alanında belli konular hakkın da bir soru ile bilgi veya mesaj iletmeye çalıştığını hissediyorum ve hissiyatımdan senin adına guru ve mutlu oluyorum olmalı birileri kalmalı umut, ümit konusunda
      Benim çok iyi anlamadığım bir durum günümüz gençlerinin içinde bulundukları sıkıntı ve haller nedenleri çözemiyorum neden bu kadar özgüvensiz olur ki bir insan diyorum gerçekten

      Günümüzde Kızlar bellerinde dabanca ile mi geziyorlar yaw diyesin geliyor
      Benim hayat görüşüm de bir erkek olarak bir bayan, kıza ben senden hoşlanıyorum demek den neden çekineyim ki o kişiden gerçekten hoşlanıyorsam diyorum sonra netice belli zaten 2 seçenek var sonucunda yani kız da maalesef ben sana aynı duyguyu hissetmiyorum demek yerine çekip vuracak mı?

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      "Kendi ilgi ve bilgi alanında belli konular hakkın da bir soru ile bilgi veya mesaj iletmeye çalıştığını hissediyorum
      "
      Sorunun kendimizle alakası olmayan zihniyetler olduğunu bilmek mutlu etti ve evet tamda öyle. Şu sorularıma bir de cevap aradığımı sanan çok zekiler var:D

      Sana önerim biraz daha düz mantık bak olaylara.

    • statüko
      statüko
      1 yıl

      peki

  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    1 yıl

    Öyle bir şey yok reis. Her konuda şaka yapabilen kadın kanka değil alfadır :D

    1
    1 Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      Enteresan gelebilir Lakin O zaman bu biraz da kültür ile alakalı bir durum olabilir bir konudur. Benim yaşantımda çok var...

      Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Ben kimseyle kanka olmam, kanka diye hitap edilmesini istemem. Kanka ayağı bana göre her zaman gоt ayağı.

    1
    1 Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      Olanlar var netice de belki sana denk henüz gelmemiş olabilir belki de Sonuçta bu birazda karşında ki insanın beklentilerinin en düşük ve en fazla ne olabileceğini bilmek ve güvenmek ile alakalıdır

      Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Kendilerine yakın ve samimi görmelerinden dolayı kaynaklanabilir

    2
    0 Yorumla
  • Rossoneri2206
    Rossoneri2206 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 98%
    1 yıl

    Her konuda şaka yapabilen kadınları sevmem bana samimi degil b. okunu çıkartıyor gibi gelir 😀

    0
    0 Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Erkekler bir kadını kanka olarak göremez o sadece kendilerini inandırmak istedikleri bi yalan ahajsjsjsjskxkx

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkekler Arasında her konuda Espri ve şaka yapabilen kadınlar "Kanka" olarak kabul edebiliyorlar? Sizce Bunun Sebebi Nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlar, kendilerini güldüren erkekleri genelde "Kanka" olarak mı görüyor? 85 cevap verildi
Erkek olduğu kadar Kadınlar da komik olmalı mıdır? 5 cevap verildi
Yılışık veya bazen aptal davranınca kadınlar yadırganıyor erkekler neden yadırganmıyor da komik... 4 cevap verildi
Kadınlar, kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanır tezi doğrumu sizce? 6 cevap verildi
Kadınlara aşırı kin besleyen erkeklerin komikliği? 7 cevap verildi
Espri yeteneği yüksek olan kadınlar erkekler hakkın da ne düşünüyorsunuz? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨