Çirkin bir kızın sevilmesi veya arkadaş edinmesi neden bu kadar zor? insanlar neden görünüşe aşırı takıntılı?

Bakımsız biri olsam tamam diyeceğim haklılar ama bakımlıyım sadece güzel değilim ve hiçbir zaman hiçkimse ciddiye almıyor arkadaş olmuyor benimle erkekler deseniz eğer yüzlerine gülersem saf sanıp kullanmaya çalışıyorlar ama saf olmadığımı anlayınca da bırakıyorlar ama diğer kızlara gerçekten sevgi gösteriyorlar görüyorum

Çirkin bir kızın sevilmesi veya arkadaş edinmesi neden bu kadar zor? insanlar neden görünüşe aşırı takıntılı?
Cevapla