Kötü şeyler yaptım bunlardan pişmanlık duymuyorum aksine gurur ve zevk duyuyorum normal mi?

Ben zaten 1 yıldır psikiyatrik tedavi alıyorum geçen Perşembe gittim yine bana 4 tane 1'i yeşil reçeteli olmak üzere antidepresan ve iğne yazdı yatışımı istedi. Ben bu zamana kadar yalanlar da söyledim, insanları menfaatim için kullandım, canlılara zarar da verdim, yangınlar da çıkardım, suç da işledim ve hâlâ işlemeye meyilliyim, insanlara zarar vermekle ilgili düşünceler kurdum, insanları tehdit ettim, askerde iken fiziksel kavgalara giriştim, babam vefat ettiğinde üzülmedim. Yani beni yaşadığım yerdeki insanlar saf, canım, masum, iyi olarak görüyorlar ama yaptığım şeyleri düşününce ohoo. Gram da pişmanlık duymuyorum. Ne yapabilirim? 22 yaşımdayım

Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Guncelll
Kötü şeyler yaptım bunlardan pişmanlık duymuyorum aksine gurur ve zevk duyuyorum normal mi?
Cevapla