Ben zaten 1 yıldır psikiyatrik tedavi alıyorum geçen Perşembe gittim yine bana 4 tane 1'i yeşil reçeteli olmak üzere antidepresan ve iğne yazdı yatışımı istedi. Ben bu zamana kadar yalanlar da söyledim, insanları menfaatim için kullandım, canlılara zarar da verdim, yangınlar da çıkardım, suç da işledim ve hâlâ işlemeye meyilliyim, insanlara zarar vermekle ilgili düşünceler kurdum, insanları tehdit ettim, askerde iken fiziksel kavgalara giriştim, babam vefat ettiğinde üzülmedim. Yani beni yaşadığım yerdeki insanlar saf, canım, masum, iyi olarak görüyorlar ama yaptığım şeyleri düşününce ohoo. Gram da pişmanlık duymuyorum. Ne yapabilirim? 22 yaşımdayım
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Guncelll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sana göre normal bana göre değill belkide sorun burdaydı
Şarkı sözü mü
Yoo
Pişmanlık duymayan bu soruyu niye soruyor
Yaptıklarımı anlatmak ve insanların bana kötü zalim demeleri hoşuma gidiyor
Tam olarak ne yaptın ki ya
Destek almalısın
Teşekkür ederim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!