Kişilik & Karakter Her seyı en kucuk ayrıntısına kadar anlatma hastalıgınız var mı? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Hayat hıkayemden baslarım yolda gördüğüm tasa kadar anlatırım ben ınfo ınsanıyım bu da ıspatı sjxnsjx Her seyı en kucuk ayrıntısına kadar anlatma hastalıgınız var mı? Cevapla Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Hayır uğraşamam 0 0 Yorumla
flawsome25 Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Eskiden ben de öyleydim ama şimdi çok nadiren bir insana öyle konuşabilirim 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Nıye kız nıye boyle oldun Yorumla flawsome25 1 yıl İnsanlarla eskiden daha çabuk samimi olurdum herkesi kendim gibi iyi niyetli sanırdım sonra akıllandım. Öyle bir şeyleri detaylı anlatmaya değer birini bulduğumda konuşuyorum artık. Yorumla
Mukan34 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Yok okurken de yazarken de içim sıkılır ( önemli bir konu değilse) 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Tam tersıyım hıc anlamadıgım hısler sjxjs Yorumla Mukan34 1 yıl Kadınlarda çok var bu kızkardeşim de böyle 😅 Yorumla Soran 1 yıl Yasasın kız olmak 🤘🏻 Yorumla Mukan34 1 yıl Yaşasın🤘 Yorumla
Алеся_Хира Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Benim 2 cümleyle yazacağım mesajı 3 paragraf yapmışsın şekerim. 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Oyle oldu sekerım Yorumla Алеся_Хира 1 yıl Helal olsun. Yorumla Soran 1 yıl Hahzhahaha thx Yorumla
ModernKontes Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Bazıları su içse bile anlatır ben tersine çokta anlatmıyorum 0 1 Yorumla Soran 1 yıl O bazıları benım Yorumla
core2duo Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 690 cevap paylaştı. travmada evet 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hayır uğraşamam
Eskiden ben de öyleydim ama şimdi çok nadiren bir insana öyle konuşabilirim
Nıye kız nıye boyle oldun
İnsanlarla eskiden daha çabuk samimi olurdum herkesi kendim gibi iyi niyetli sanırdım sonra akıllandım. Öyle bir şeyleri detaylı anlatmaya değer birini bulduğumda konuşuyorum artık.
Yok okurken de yazarken de içim sıkılır ( önemli bir konu değilse)
Tam tersıyım hıc anlamadıgım hısler sjxjs
Kadınlarda çok var bu kızkardeşim de böyle 😅
Yasasın kız olmak 🤘🏻
Yaşasın🤘
Benim 2 cümleyle yazacağım mesajı 3 paragraf yapmışsın şekerim.
Oyle oldu sekerım
Helal olsun.
Hahzhahaha thx
Bazıları su içse bile anlatır ben tersine çokta anlatmıyorum
O bazıları benım
Hayır yok
Ayy evet bende öyle 😂
travmada evet
@bellominati