Teşekkürler 💐
Yaşadığınız her olayı ailenizle paylaşır mısınız?
Teşekkürler 💐
Okulda ya da iş yerinde olan her şeyi ailenize anlatıyor musunuz
Ailemle aram çok iyi olduğu için anlatırım ama her olayı değil. Bazı şeyler kendimizde kalmadı + boş şeyleri anlatıp kafalarını şişirmek istemem :DD
Tabiki özel durumlar hariç kanka
Hayır anlatılacak şey var anlatilmayacak şey var duruma bağlı
Yediğine içtiğine kadar anlatıp, günlük rutin haline getirenler var 😄
Yok artık daha neler 😂 aileyle her şey paylaşılmaz
EİG için teşekkür ederim 🙏
Cevap
30Cevap
Hayır anlatmam zaten konuşmuyorum onlarla. hatta zaten dertlerimi kimseye anlatmam. çünkü anlayan kimse yok
Maalesef paylaşmıyorum, çok isterdim. Her olayı olmasa da bir şeyleri gerçekten paylaşıyor olabilmek isterdim.
hiçbir şeyimi paylaşmadım bu yaşıma kadar bilmeleri gerektiği kadarını paylaşmayı tercih ettim. hata mı ettim gardaş...
Geceleri beni ziyarete gelen bir Baykuşum var ona anlatiyorum kafa sallayıp uçup gidiyor sanki anlıyo 😂
Ailemle aram çok iyidir. Birbirimizle çoğu şeyi paylaşırız. Bazı anlatılamayacak olanlar elbette söylenmez.
bu bizde yıllardan beri süre gelen bir gelenek 😅 gün özeti aileye anlatılır
Ben herşeyi söylüyorum anlatıyorum en ince detayına kadar.
Evet babama anlatırım o da sabaha kadar kafaya takıp uyumaz
Hayır neredeyse hiç birini anlatmıyorum. Derdimle dertlenmesinler diye...
Anlatmıyorum faydadan çok zararları oluyor..
Anlatabileceğim bir ailem olmadığı için kafam rahat :)
Millet de bizi mutlu sanıyor ailemizin haberi olmadan ne travmalar atlattık
Kolay kolay dışarkadi yaşadığım olayı evde konuşmam
Sadece anneme tabi bu herkes için geçerli değil aile ile olan bağa göre değişir
Duruma göre değişiyo bazen anlatmaya çekiniyorum
Sevinçimi de, üzüntümü de paylaşırım, çünkü beni anladıklarını düşünüyorum.
Aileme değil anneme anlatırım o da benle alakalı ağzımda laf durmadığı için
Hiç bir şeyi anlatmıyorum
Hayır her olayı anlatmam.
Ailemle hicbirsey paylaşmam
Evet paylaşırım
Her olayı paylaşmıyorum
Her olayı hiç bir şey ailemleri anlatmıyorum
hayır hiçbir şey paylaşmam
Keşke anlatmasam. Çenemi tutsam
Hayır bilmelerine gerek yok
Her olayı değil tabi ki. 😊
Anlatmam bazen teyzeme anlatırım
Hayır bende kalması gerekiyorsa bende kalsın...
Hayır neredeyse hiç paylaşmam.
Elimden gelse hiç bir şeyi anlatmam :D
hiç bir olayı paylaşmam
Yok genelde içime atarım
Elbette hayır özel diye bir kavram var.
Her şey anlatılmaz...
Dostlarımdan çok ailem bilir herşeyimi :)
Anlatmam gereken her şeyi bilirler
Paylaşılması gerekeni sadece
hayır, doğru bulmuyorum.
Hckmseye bsi anlatmıyorm
Paylaşmamaya çalışıyorum
Mümkün değil öyle bişey herhalde ya
aykırı olanı paylaşmam.
Çoğunlukla paylaşıyorum
Evet en büyük destekçisi onlardır sonucta
Hayır.
Bazısını
Hayır pek değil
Maalesef evet.
Hayır
Tabii ki hayır
Her şey anlatılmaz
Hayır her olayı paylaşmam
Annemle paylaşırım🙄
Her şeyi paylaşmam
Paylaşmam
Hayır paylaşmam
Hayir
Anneme
Tabiki hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?