Başınızdan geçmiş ciddi şeyleri herkese anlatır mısınız?

Ben hayatımda iyi ya da kötü yolunda giden veya gitmeyen herşeyi anlatmayı bıraktım çünkü iyi giden şeylere nazar değiyo büyüsü bozuluyo, başıma gelen kötü şeyleri anlattığımda da insanların bunu bana silah olarak kullanıp beni kendi acımla vurmaya çalışıyo bunu çok yaşadım, birinin kuyruğuna bi basın görün neler diyo şöyle olsan boyle olmazdı vs. Kimseye güvenim biseyinizi anlatmayın ailenizden birine bile, herşeyiniz gizli kalsın.

Başınızdan geçmiş ciddi şeyleri herkese anlatır mısınız?
Cevapla