İnsanlara herşeyinizi anlatır mısınız?

Hayatta öğrendiğim en güzel şeylerden biri asla herkese herşey anlatılmaz. Dostlar derseniz, bana göre dostlara da anlatılmaz sadece bahsedilir çokta güvenilmez çünkü insan kendine düşman eğitiyor olabilir. Eskiden herşeyimi arkadaşlarıma anlatırdım pişman olduğum zamanlar oldu. Özel alan çok fazla bahsedilmemeli, siz buna katılıyor musunuz? İyi insanlar tabiki var ama herkes herşeyi yapabilir.
Güncellemeler
+1 yıl
Herşeyi anlatanların genelde özeli kalmadığından kimse saygı duymuyor ne yazık ki o yüzden böyle bir soru sordum merak ettim ☺️
İnsanlara herşeyinizi anlatır mısınız?
Cevapla