Kendisini boşlukta hisseden var mı? Yaşadığım şey boşlukta olmak mı?

Kendimi öyle kötü hissediyorum ki anlatamam. Hayatım aslında birçok kişinin özeneceği hayat, fakat zevk almıyorum. Saçma bir memnuniyetsizlik olmaya başladı. Keyifsizlik... Nasılsa ölmeyecek miyim diyip bir şeyler yapasım gelmiyor. Huzursuzluğun nirvanasındayım resmen. İnsanlardan her şeyden sıkıldım. Evimi şehrimi her şeyimi bırakıp yapayalnız kalmak istiyorum. Gitmek istiyorum. Tanımadığım bilmediğim bir yerlere. Ama eminim ki oradan da sıkılacağım.

Bu durumu yaşayan var mı? Boşlukta olmak bu mudur?
Kendisini boşlukta hisseden var mı? Yaşadığım şey boşlukta olmak mı?
Cevapla