Kendimi bı türlü bunlara karşı savunamıyorum ne yapmalıyım?

3 ortağız. Ben daha az tecrübesizim ve yaşım daha küçük. Ama meslektaşız. İçlerinden biri sürekli bana minnet ediyor her seferinde bunun senin yapıyorum bak falan diye konuşup duruyor dayanacak noktam kalmadı artık. Halbuki onun için yapıyoruz ama üste çıkmaya çalışıyor ben cevap verdiğim anda bana dedikleri ayıp daha küçüksün falan oluyor. Bazı şeyleri yut diyorlar. İyide bende o okulu okudum bende o ise para koydum neden yaşım daha küçük diye susayım ki. Hep sindirmeye çalışıyorlar sizce ne yapmalıyım

Kendimi bı türlü bunlara karşı savunamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla