Hep mi böylesin, hayatı bu kadar ciddiye alma rahat ol...
Aga birincisi sana mı sorcam neyi en kadar ciddiye alacağımı, ikincisi de sana ne benim ne hissettiğim seni ne ilgilendiriyor sen kimsin de bana nutuk atıyorsun ne vasıfla hangi sıfatla bak ben de yazarken sinirlendim şimdi😂
Konuşma esnasında "Bu konuda bir şey yapamazsın" ya da "Bunu anlamazsın" gibi cümleler söylenmemeli. Çünkü bu tür ifadeler, karşınızdaki kişiyi küçümsemek veya görüşlerini hiçe saymak gibi bir etki yaratabilir. Herkesin düşünceleri ve duyguları değerli, bu yüzden iletişimde anlayış ve saygı ön planda olmalı.
boş ver , hee tamam , noldu kız kelimelerine ayar olurum ayrıca Z kuşağının kısaltma kelimelerine de ok , teşekkür , ciciş , güno , baby, özür , ya , ve lan, ' lı lun" lu konusmajar vss gibi
hayırdır regl misin? Herhangi bir tartışma, kırıldığımı söyleme vb. durumlarda direkt şunu söyleyen insanları engelliyorum. Bak şimdi açıklarken bile sinirlendim yine ajajaj. Adam yerine koyup güzelce kırıldığımızı açıkladığımızda, bir olay hakkında tartışıp fikirlerimizi beyan ettiğimizde neden illa regl olmuş oluyoruz, neden agresifliğimiz, üzütülerimiz illa regle bağlanıyor anlamıyorum. Sen karşındaki insanı kırdığın, sinirlendirdiğin için üzülüp, sinirlenemez miyiz? Valla şakasına dahi yapılsa pek tahammül edebildiğim bir şey değil.
Adımla dalga geçtikleri bütün kelimeler esmeee ya da esma çök falan demeleri bu gün kızın biri dedi ona çökecektim kendimi tuttum ve bir soruya cevap olarak boş ver denilmesi