Lisedeki zayıf karakterim yüzünden hala üzülüyorum?

lisedeyken cok ez*k bir karakterdim. utangaçtım kimseyle konuşamazdım. bakımlı değildim beceremezdim. ee parada yoktu doğal olarak bakımlı olamıyordum. şu an 25 yasında işim var arabam var bakımlıyım özgüvenliyim. ama lisedeki halim içimde yara resmen. o zamanki halimi hatırlıyınca üzülüyorum. bi keresinde 1 Nisan gelmişti ve kendi kafamda acaba sınıftakilere söylesemde hocaya 1 Nisan şakası mı yapsak diye kurmuştum, kafamın içinde sınıftakilerle kaynaştığımı havalı olduğumu kurardım, şu an o kurgular bile çok komik ve üzülesi geldi..

hatta bi keresinde hoca yoklama alıyordu benim adımı söyledi. sınıfın havalı çocuğu "öyle biri mi varmış diye dalga geçmişti benim varlığımla

Lisedeki zayıf karakterim yüzünden hala üzülüyorum?
Cevapla