lisedeyken cok ez*k bir karakterdim. utangaçtım kimseyle konuşamazdım. bakımlı değildim beceremezdim. ee parada yoktu doğal olarak bakımlı olamıyordum. şu an 25 yasında işim var arabam var bakımlıyım özgüvenliyim. ama lisedeki halim içimde yara resmen. o zamanki halimi hatırlıyınca üzülüyorum. bi keresinde 1 Nisan gelmişti ve kendi kafamda acaba sınıftakilere söylesemde hocaya 1 Nisan şakası mı yapsak diye kurmuştum, kafamın içinde sınıftakilerle kaynaştığımı havalı olduğumu kurardım, şu an o kurgular bile çok komik ve üzülesi geldi..
hatta bi keresinde hoca yoklama alıyordu benim adımı söyledi. sınıfın havalı çocuğu "öyle biri mi varmış diye dalga geçmişti benim varlığımla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer