Sizce lise hocama hala bişeyler hissediyor muyum (uzun soru)?

Lisedeyken hocama aşıktım herkes biliyodu ilk aşkımdı benim baya seviyodum onu benden 22 yaş büyük. 2013 senesinde kankamı kütüphaneye çekip "xxx (ben yani) benden hoşlanıyomu beni seviyomu" diye sormuş kankamda hayır demiş hocada bunu xxx e söyleme kimse bilmicek diye kızı uyarmış. Ben 2013 liseden tastiknamemi alıp başka liseye geçtim ama okuldaki herkes beni okumadım ev kızı oldum sanıyo mesleki açıklise bitirdim hem lise diplomam hemde mesleğim var. 2013ten beri atıldığım lisemden kimseyle görüşmedim hocaylada görüşmedim şimdi adam instagram açmış (yaklaşık 1 ay önce yeni hesap) aktif kullanıyo tüm öğrencilerini öğretmenleri takip etmiş, bana takip istegi atmadı. Adamın fotolarına bakıyorum 44 yaşına gelmiş yaşlanmış sakalllarına aklar düşmüş. Evlimi bilmiyorum arkadaşlarıyla, öğrencileriyle olan fotoları ve selfileri var ama yanında bir kadınla olan fotosu yok. Storylerdede kadınla olan foto yok (fake hesaptan bakıyorum) sizce hocaya yazsam mı yoksa beni bulmasını mı beklesem bide ben bu hocaya lise 1 den ağır bir söz söyledim çok kırıldı ve rezil oldu adam belki o yüzden onun için bir yarayım. Sizce hocamı hala seviyormuyum aradan 7-8 sene geçti
Sizce lise hocama hala bişeyler hissediyor muyum (uzun soru)?
Cevapla