Sanki umurumda ! Ne diye çizilmiş bir yolu yürüyeyim ki eğer kendi yolumu çizebilirsem?

Aman herkesin anasını! Ben buyum, uyum sağlamama gerek yok. Umurumda değil hakkımda ne düşündükleri ben hala kendime sahipsem. Deli desinler kime ne, benim gözümde onlar pes edip kabullenenler.
Vay canına para ve statü! Çok önemli dimi? Bir rollex ve ucuzluk pazarından alınan saatin arasında hiçbir fark yok hepsi aynı saati gösteriyor.

Zor olabilir kendi yolumu çizmek, ama en azından gurur duyacağım.

Sanki umurumda ! Ne diye çizilmiş bir yolu yürüyeyim ki eğer kendi yolumu çizebilirsem?
Sanki umurumda ! Ne diye çizilmiş bir yolu yürüyeyim ki eğer kendi yolumu çizebilirsem?
Cevapla