Nasıl bir yol izlersiniz yerimde olsanız?

Hayatımda benim için özel öneli kıymetli birisi vardı yani hep beraberdik ama çok kavga ederdik ki bu hep üçüncü kişiler yüzünden olurdu onlar araya girince hep kendisi üçüncü kişileri seçerdi değer verdigimi biliyordu ona sonra işte bir çok kez küs kaldığımız oldu aylarca konuşmadık defalarca gönlünü almak için didinip durdum bırakılıp gidilen ben iken yine de onsuz olmaz hayatımın her noktasında o olsun diye didindim ama yine üçüncü bir kişinin sözüne itimat edip beni dinlemeden çekti gitti şu an konuşup görüşmüyoruz her yerden engellemedi konuşmak için bir çok çaba harcadım dinlesek birbirimizi hal olmayacak bir konu değildi aslında ama ailesini dahil etti annesi ondan taraf oldu tabi haliyle aileler de etkilendi bu durumdan. Kaçıyor ben nere gitsem oraya gelmiyor veya öğrenince çekip gidiyor ben gelmeden karşılaşmıyoruz numarasını değiştirdi buldum ama yazmadım aramadım öylece duruyor o beni suçluyor şöylemedigim sözler için veya söylesem de içeriğini bilmediği konu yüzünden beni suçluyor kendisine kötü söz ettiğimi düşünüyor ama yapmadım bunu ona demek istedim ama o an direk beni engelleyince söyleyemedim aradan aylar geçti iyice dallanıp budaklandı nasıl çıkarız bu işin içinden bilmiyorum ve bu konu beni rahatsız ediyor herkes ama. herkes kavgalı olduğumuzu öğrenmiş durum karışık ama kafam da. oyle yazamıyorum çünkü annesi dominant bir kadın üzerinde etkisi çok onun için de yazamıyorum hadi yazsam bak beni rahatsız ediyor derse diye ki ilk başta yazdım anlatmak istedim annesine söyledi annesi de anneme söylemiş yazdı diye hatta görüntüsünü alıp atmış bende bı daha yazamadım

Nasıl bir yol izlersiniz yerimde olsanız?
Cevapla