AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
329Cevap
uyumak ne kelime telefonumun nerde oldugundan bile haberim olmaz :D cok rahatim
Hiç uzak tutamıyorum valla. Yatağımın başcunda koyacak yer yok diye sandalye çekip üstüne koyuyorum.
vallahi işe gitmek için hergece alarmı kurmak için son defa ona bakarım, sonra kafayı vurur yatarım
bakmadan yatırmıyor ibinee :)
Yastığın altına bile koymam elimde tutuyom sabaha kadar alışmışım telefonla uyumaya bırakamıyom
bu tlf ciktigindan berli herkezin eli tlf dusmuyor neden kimse tlf evde birakip disari cikamiyor cun ku kendinde cok buyuk eksiklik olur o zaman tlf yapamaz
Once telefonu yatiririm uyuturum sonra kafam onda kalmadan bende uyurum temiz kafa :-D
Hayır bağımlı değilim.
Açıkcası beni telefonum yok.)
Telefon umrumda bile değil nerdeyse sadece saate bakmak tarih not etmek için kullanıyorum
telefonumu asla yanımdan ayırmam ayıramam tedirgin oluyorum bilmiyorum ama kendimi kötü hissediyorum
Hep bakiyorum yha arada bir uyandigimda bile bkiyrum o derece :)
Uyamiorm bazen annem elimden alio kozun kor alavak baka baka diye kendomi yavrusunu kartal kapmış fatma gilik kadar madur hissediyorum
yanımda olmasını tercih ediyorum zaten araştırmalara göre telefonu yanında olunca daha rahat uyuyabilen kesim %70 miş (dünyada)
Gece telefonu şarja koyar, eğer sesi gelen bir whatsapp mesajı veya başka bir şey varsa bakmadan uyurum.
Bağımlı değilim şarjı azsa bitirmek için oyalanirim
:))) teşekkürler
Geceleri belirli araliklarda kalkar telefona bakarım sen düşün artık
maşallah :)
Saat gibi kullaniyorum, gece kalkinca da bakıyorum.
:))) peki teşekkürler
Çok iyi uyuyorum günde 6 saat uyuyorsam telefonsuz 12 saat uyuyorum
:))) peki teşekkürler
Aynen ya bakmadan uyuyamiyorum işim olmazsa bile ekranı açıp kapatıyorum fazla bağımlılık var malesef 😞
Yastik altinda tutmuyorum 😊bazen nerde oldugunu bile unutuyorum😂
Arada sırada. Sırf günün sorusu diye cevap veriyorum :p
Bağımlılık oldu iyice maslsef sürekli elimde, Pc kullanmuyorum telefon varr
Yastık altına sıkıştırırım fakat kapatmayı ihmal etmem
24 saat elimde ama bağımlılık yapmıyor yapsa bana yapardı
son bir bakar sonra mışıl mışıl uyurum. bazen bakmadan da yatıyorum. öyle bir bağımlılığım yok.
Radiyosyindan olucegmi dusunuyorum ucus miduna alip yatarim bn acmasi kolay olsn diye :)
haha yastıgımın altından çıkmaz :D O benim dünyam :))))
Yatagima giderken bakarim sarja koyup uyurum bu kadar :)
İlla bir bakarım, varsa açık programları kapatırım sonra uçak moduna alıp uyurum.
bir yere bıraktım ama nerde bilmiyorum sabah calınca arar dururum :D:DD
Sıradan bir ergenin aksine telefonla uğraşmayı hiç sevmiyorum sadece alarm ve müzik için kullanıırm.
asla uyuyamam sarjda bıle koyup uyuyamam gozume uyku gırmez ksdfncjsdncv
Sabah bakarım yine boş akşam yatmadan önce bakarım yine boş o kadar
Kapatınca hele öylemi güzel uyuyorum oy oy çok güzel 😃😀😃
telefona bakmadan uyurum yhaaa :DD
çok bağımlı değilim heralde :)))
Telefonla uyuyamıyorum gecenin 11 inde musteri mi arar arkadas. :)
fenaa :) dedğnz gibi arayıp soran olmadığı halde yinede en fazla yarım saatte bir açıp bakarım..
aklima bile gelmez yok ki kiz arkadasimiz bakalim wappdan bisey gelmis mi diye
yorumlsra baktim 18 20 yas aralığındaki kizlarin cogu yastik altinda telefonsuz yasayamam ölüp geberiririm diyor ondan ölecek haberi yok
konuşmak istediğim çocuk uyuyorsa uzağa bırakırım uyumuyorsa her an mesaj atabilir düşüncesiyle yanımda tutuyorum
ben bu android telefonları icat edenin muhabbet sohbet bitti maalesef
katılıyorum..
sorunda günün sorusu hadi iyisin :)
Baş ucumda durur. Sebeb; sabah alarm çaldığın da kapatmak için fazla çaba sarfetmemek :-D
:))) peki teşekkürler
Yatakta Oyun Oynayıp Uyurum, Sabah Uyandıgımda 5 Dakıka Nerede Diye Aradığım Olmuştur.
o hep bende oluyodu :)
Çok seviyorum onu duş alırken bile yanımda tutuyorum yapamam ben onsuz
bu sevgi saate karsi olsa vaybe kiza bak derdim
haha ciddi alanlar var ya arkadaşlarım var:D
bende oyle #soran uzerindeki en pahali sey saat onu hic cikarmam
Gayet tabi. Arayan soranım yok fazla. Günlerce yan odada dursa aklıma bile gelmez.
pekı tesekkurler :)
aksam 12 den sabah 8 ze kadar elimde kalir sonra uyku tutar uyurum
peki teşekkürler :)
o kadar da telefon meraklısı değilim ya elinden telefon düşürmeyenlerden değilim
:) tesekkurler
Yastik altina genelde aile baskisi yasayan sevgilusinin gece delirip mesaj atmasini gormesin diyen kizlar saklar benimki donumun icinde titrestiginde lazim oluyor =)
pekı tesekkurler :)
Telefonum çalınmıştı bir gün... Geceleri ağlayarak uyuyodum...
Bekarlık bu yüzden güzel birşey :) Sadece Vodafone ve bankalardan mesaj geliyor :) o yüzden telefonum ile geceleri aşk yaşama fırsatını bir türlü bulamadım
Tuvalete dahi onsuz giremiorum o kadar yani sen dusun gerisini
sevgilim askerde olduğu için baş ucumda duruyor :) yani demek oluyor ki bağımlıyım
tabi ki :)
aslında işi için kullanmasam hiç aramam bile varlığını yokluğunu önemsemem ama mübark susmuyor sabahtan akşama kadar :(
mecbur kalıyoruz zaten
Ben bazen elimde telefonla uyuyakalıyorum ya 😂
Benim durum vahim sanırım 😂
Eskiden ben de yastığın altına koyardım ama bikaç kez düşünce onu bıraktım :D son kez bakıp komodine koyuyorum
pekı tesekkurler :)
Ben şahsen 9 aydır telefon kulanmıyorum gayet mutluyum askerede gidicem şimdiden kendimi alıştırdım..=)
nasıl yanı :)
Telefonsuz uyuyamıyorum. Baya bağımlıım malesef. Yastık altına koymasamda baş ucumda durur.
Ewet rahatlıkla; telefonun kölesi değilim ALLAH ' a şükür...
ben çok bağlı değilim bazen dışarı çıkarken yanıma bile almam
Telefonu evde unutur gün boyu yokluğunu hissetmem sevgilimle 2 yıldır mektuplasiriz
Koyarim kenara uyurum bu nasil soru uyurken telefon mu kullancam :d
yokk. çalarsa açarım. onun haricinde sabahları alarm için kulanırım :)
Benden bir parça gibi telefonum hep elimde kalarak uyuya kalıyorum :D