AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
329Cevap
tv açarım reklam girdimi oyun açarım film başladımı teli kapatırım :)
erken kalkmak ıcın alarm kurdugumdan yanı basımda durur yatarken de alarmı kurup yatarım :))
uyuyabiliyom yani telefonla ilişkiye girecek değilim :D
telefonum yok artık kavga ettik ve duvara çaldım :)
Ben telefonla uyuyamıyorum en azından uykumuzu rahat bir şekilde uyuyalım...
Yastığın altı mı onda bir sürü radyasyon var odanın içinden bile uzak tut
telefondan nefret ediyorum hep kapalı yaparım veya sessiz
uyuyabiliyorum
hatta hayatımda tv diye bir şey yok desem yeridir
Ben bagimlisi oldum telin eskidn bole dwgildi ama takos tele geccem arada yilan oynar birakirim.
telefonu yatarken kendimden koyabildiğim kadar uzağa koyarım. alarmı duyabileceğim en uzak köşeye.
yastık altına koyarsam kırılır patlar matlar. kapatıp uyurum sabah bakılır :)
Genelde atletimin içinde bazen de içliğime koyuyorum
Olmazsa ölürüm nedense bırakamiyorum uyumadan önce değil her saniye bakıyorum
Haftasonu yastik alti haftaici elime bile gecmio zaten 😀
Surekli yanimda mecburen iletisim aracim, calar saatim her seyim telefon benim.
Onsuz uyuyamam ya şarjı yoksa bile illa üçlü priz falan uzatır yanıma alırım :D
Hep yastığın altında ayrıca sevgilim var telefona bakmadan uyumak gibi bir lüksüm yok :D
sıçarken bile elimden düşmüyor sen ne diyosun lanet bağımlılık
yastıgımın altındadır uyanır uyanmaz telefona bakarım
Yastık altına koymam zararlıymıș ama illa yanımda ki komidinin üstünde olcak yoksa uyuyamam
gönül rahatlığıyla... eve girince telefonu atarım bir köşeye))
Hastalik oldu. Hatun yeter diyor oksijen gibi oldu onsuz yasayamiyorsun nefessiz kalirsin diyor ayrilinca.
dogru demıs :)
Valla öyle
Telefon bir canlı olsaydım evleneceğim kişi olurdu :)))
hahab:)
öyle bir huyum çok sukur yok ama çıktıgım birisi varsa sırf ona geç cevap atmamak için basımın ucuna koyarım.
yastık altında tutma çok zararlı. telefon uzakta durmalı hatta mümkünse odada bırakıp uyumayın diyolar ama o mümkün değil :)
telefona bagımlı olana kadar Kuran'a bagımlı olsaydın cennetliktin
sizde önyargılarınızdan kurtulup ınsanlar hakkında yorumlarınıza dıkkat edın.
tesekkurler
Insanlar hakkinda kotu bir yorum yapmadim 😉 en dogru seyi soyledim
Ya benim yanımda tutma sebeim annem hemen alıyo saklıyo :)))
hahahah neden :)
Canı sıkılıyo galiba ahaha :D
hayir uyuyamam :D hep yastigimin altindadir kerata fafsfgss
peki teşekkürler :)
alarm kurulu mu diye bakarım bir de boom beach oynuyorum onu yoklarım :D
Telefonsuz hayat daha guzel bunu su an icin soyleyebilirim
Yastık altı bip demesin hemen kalkar bakarım kötü alışkanlık :/
Telefonsuz uyurumda telefon yakinimda olmayinca huzursuzum
kesinlike yataga girdimmi tabletii alırım ve telefonun sesibi kısarım ve sabaha kadar bakmam
ne mümkün bekarsan telefonsuz rahatlayamazsın :D rahatlayamazsanda uyuyamazsın :D
Umrumda olmaz saat 9 da uyurum o saatten sonra kimse ulaşamaz bana duysamda cevap vernem
Çalışma masama bırakırım ve uyurum. Öyle bir takıntım yok :)
Yolcu moduna alıp uyuyorum;) sinyali beynimi tırmalamasın.
Uçak moduna alır yatar uyurum. Millet arar ulaşamaz, kudurur :)
bende bende :D
O zaman sen eşittir ben demektir :)
telefonu bırakma sebebim bile sarj etmek o derece bağımlıyım
Telefonsuz degilde sevdigin olmadan uyumak hakikaten cok zormus dostlar
12'de yatarım ama telefon olduğunda en az 3'te uyurum kesin :D
Telefon elimde uyurum :D
@laylalay18
Iyi bilir :P
Bilmem mi her gun @KediPipimi7ii :PP
Aynen :D laylalay18 :P
ben bakmıyorum çalarsa bakarım onun dışında şarja takıp yatıyorum.
Priz kafamın dibinde bazen takmıyorum şarja güzel oluyor uyuyorum
Telefon hayattan çıkmıyo ki okey oynayalım diyorum arkadaşa kahveye gidip telefonlardan online oynuyoruz o kıvama geldi artık telefon aramızd
Çok rahat uyunur merak etme uyurkn çalmazlar telefonunu :)
Ya calarlarsa :)
İp bağla telefonuna;)
uyumak? telefon ya da tabletim olmazsa yaşayamam l*n ben kafayı yerim kesin. Ekmek parası neticede :D
Tabii yanı da duracak ya mesaj gelirse, aslında korktuğum birisisin yazmasından ya da aramasından korktuğum için hep yanımdadır
akıllı telefondan sonra bağımlı olduk malesef :) peki siz?
ben yalnız kaldıgım ıcın ( 3 4 ay oncesı ) sureklı elımdeydı. güvende hıssedıyordum. yanlız kalmaktan korktugum ıcın.. alıstım sonrada
yalnızlığınızı telefonla mı paylaştınız? öğrenci misiniz?
Ogrenciyken evet
nerden peki? İzmir gibi geldi :)
Denizlideydim tutturamadin :)
siz izmirlisiniz o zaman :)
Hyr :) trakya
neden tutturamıyorum :) bu arada ben baran
Telefona bakmadan uyuyamam hatta yastık altındadır hep.
pekı tesekkurler :)
Alarmı kurarsosyal medyaya şöyle bir göz atar yatarım
pekı tesekkurler :)
Fazla degil ama yastigimin altinda durur kimsenin kurcalamasini istemem
pekı tesekkurler :)
Asla telefonum makinada yıkandığından beri uyku girmiyor gözüme
hadı yaa kotu olmus :S
Sürekli yurt içi yurt dışı gittiğim için telefonum hayatım
pekı tesekkurler :)
gece yatmadan önce biraz kurcalar bir köşeye koyar sonrada yatıp uyurum :)
pekı tesekkurler :)
türkcell hariç mesaj atan yok, o yüzden kafa raad. kaybolsa umrum da olmaz. :D
O da iyiymis :)
Köşedeki masada durur yatmadan önce son mesajlara cevap verir yatar uyurum.
hımmm tsk :)
yatmadan bakarim sonra sarja takarim oyle bagimlisi degilim
Bozuk olduğu için hergece kitap okuyarak uyuyabildiğimi farkettim
hayır lanet teli firlatiyorum gözüm tam tutuyor biri yazıyor paso :D