AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
329Cevap
sessize alırım uyurum. hiç bişey uykumdan daha değerli değil :D
Telefonsuz kelimesini gördükten sonra kalbime bir şeyler oldu :)
Ben bazen 1 hafta ellemem zaten telefon tuşlu arayan soran da pek olmaz :D
soyle ınsanlara bayılıyorum ya
Kimse aramıyo ama anam babamdan başka onu napıcaz :D
Telefonum dibimde olucak ve şarkı dinleyerek uyumam gerekir
peki teşekkürler :)
Bağımlılık cagnimm bu olay gecen gece spor salonunda unutunca sabah olsun diye erkenden yattım sabahın köründe spor salonunun kapıya dikildim acılan kasar nöbet bagımlısın bağımlı :)
Kullaniyorsaniz da odanizda bulundurmayin... Uzak olsun.. Yastik alti demisler sakincali. Herseyin basi saglik...
aynen :S
bakarım ben. genelde KS'ye bakıyorum alışkanlık oldu. gece wc ye gidince falan da bir açıp bakıoyurm KS'ye.
burası asırı bagımlılık içerir! :)
çok fena :)
Hiç bağımlılığım yok, olmasa da yaşayabilirim, şu metrobüste gördüğüm elinde telefon bulunduran 10 kişiden 8 i gibi olmak istemiyorum.
haklısın :)
Öyle yani :D Bilgisayar var o yeter :D
Yatakta uyuyana kadar biraz bakarım uykum gelincede başımın ucuna koyar uyurum hiç yanımdan ayırmam 😀
peki teşekkürler :)
Rica ederim :)
Komidin ustu falan durur anem ariyo uyandirmak icin maksat o yani
Yatmadan arayan var mı diye bakar kapatirim radyasyon bari uyurken zarar vermesin!
Kenarda köşede asla birakmam, yastigimin yaninda durur.
hiç telefon kullanmıyoruz desek... pek ayıp olur değil mi sizin için :)
telefonsuz uyuyamıyorum her zman yanımda duruyor son olarak bakmazsam uyumam :D
Hiç yokmuş, bir aylık ayrılığımızda bunu anladık, kendileriyle seviyeli bir ilşkimiz var.
hic bakmiyorum bazen nerede oldugunu unutuyorum kafam rahat I))
Ben asla birakamiyorum teli yatarkende yastigimin altinda hep
baya bir ilgisizim anca watsaptan biri yazarsa yüzüne bakar oldum
Yastik altindaydi ama korkuyorum patlar falan diye masaya koyuyorum artik sizde öyle kamu msjii ;)
Yastigimin yaninda olmazsa kendimi terkedilmis hissediyorum.
Telefonsuz olur mu yaa sabah kalkıp yatakta telefonu aramanın tadı bir başka oluyor :DDD
onceden dusunursen tlf diye birsey yoktu kendimizi teknoloji ye birakmisiz gidiyoruz pesin den tlf bir faliyet yok artik arkadasin la bulustugun zaman yine dusmuyor tlf elinden
Yastigimin altina tutarimm ama bir hayirli haber vermedi :)
Sevgilin olunca mecbur bakıyosun. ama bazen unutuyorum bakmayı. uyuyorum
Okadar da duskun degilm gobegimiz beraber kesimdi ya.:)
Telefonu elimden bırakamayıp sabahladıgım günler oldu:)
Normalde uyurum. Bu gunlerde biraz rahatım bos vaktim oldugu için telefonla ugrasabiliyorum.
yatarken telefonun 3 4 metre uzaga koyuyorum. mesaj geliyo. bakmasam içim rahat degil. bakacaksam kalkmaya uşeniyorumya napcam beenn
Yatagımın yanında komidinde duruyo geceleri :) uzak duramam heralde. alarma falan ihtiyacım oluyo çünkü :)
Telefon nerede onu bile bilmem, çaldırmadan bulamam bile :D
ve Yattığım odada telefon bulundurmam, bence sizde bulundurmayın.
Uyurum ya sabaha alarm meselesi olmasa savurup atcam bir yerlere ama sabah kalk telefonu ara falan üşenirm :)
Mecburum bakmaya yoksa sabah kalktigimda her sevgisinden ayri trip yiyicem
senin işinde zor ya :)
allah yardımcın olsun, dimi @nickimi_ye :D
hahaha @emrahprlk
Buldum seni @nickimi_ye :D
ben gelmeseydim aha bulurdun :))) @emrahprlk
Geldin ya, ona bak :D Hem arayan bulurmuş, aradık ki bulduk heralde dimi :D
@nickimi_ye :D öğrencem bunu yazmayı yaaa
sevgilimin anlamasini isterim uykum geldi dedim zaman anlayis gostermesi lazim tirip atmasi degil
selam arkadaslar ben yerim yardimci olur musunuz
uyuyabılıyorum benı telefona baglayan bır bagımlı oldugum kişi yok
:))) teşekkürler
O kadar seviyosanız benim telefonlarıda 2 günlüğüne size gönderiyim? 24 saat duacınız olurum...
yok almayalım :)
Telefon herşeyim resmen. Bilgisayarım yok çnk. Ancak geceleri yatarken kapatıyorum biraz rahatlasın gariban 😄
yastığın altına koyarım telefonum yanımdayken huzurluyum :D
evet ozellıkle tek kalırken
sevgilimden ayrıldıktan sonra sadece saate bakmak için kullanıyorum.
pekı tesekkurler :)
rica ederim.
uyuyabilirim ancak uyanamam alarm bir tek telefonumda var evde.
anladım:)
Telefon yastık altında uyunur mu?
Sağlığınıza yazık.
maalesef cogu zaman oyle..
O halde öncelikle "uyuyamıyorum" sorusu sorman yakın. Daha sonra "başımda bir ağrı var" gibi sorular da arkasından gelir.
Telefonun kapat, uyu.
Zor değil.
Ben uykuya dalana kadar telefonla oyalanırım. Sonra da kenara bırakır uyumama bakarım.
evet bende oyle.. ama saaatler gecıyo oyalanıyorm
Yataktan telefonu ucurup 450 tl odedigimden beri yere koyuyorum :) bakipta tabi :)
anladım :)
Hangi saatte uyuyacağımı düşünüyor ve bilinç altımı telkinliyorum o saatten beş dakika önce uyanıyorum kaldıki saatim herzaman beş dakika ileri ayarlanmıştır.
telefonu yanimda tutmak icicn hic bir sebebim yok rahat bir uyku herseyden onemli. Bakiyorum mesajlarima tabiki arada bir ama derslerime calisamam diye kapatiyorum hergun
Kilitliyse her köşede durabilir sorun değil. Ama kilit yoksa, olmaz. Dibimden ayırmam. Gerçi kilit var hala dibimden ayırmıyorum. Biz yeni nesil çok tenoloji bağımlısıyız._.
Telefona yatmadan önce son birkez bakarm ama asla yastik alti yapmam durduk yere neden radyasyona maruz kaliym dimi ya mutfağa birakirim ya da salona ;)
Bundan 1 yol önceye kadar telefonlara çok bagimliydim telefonun 1 saniyeliğine dinsa telefonu kirirdim çok değişik bir şeydi bir yol içinde 16 tane telefon kirdim ama simdi çok degil
telefonsuz duşa bile giremediğimi düşünürsek onsuz uyumak imkansız :D
gece telefonsuz uyuyabiliyorum da sabah uyanamıyorum
beni telefon uyandırıyor da
insanda telefon bagımlılıgı ne icin var?
Ya oyun oynar
ya sevgilisinden mesaj
ya sevgili olmaya giden yolda bir sevgili edinme hali
ya da boş boş bakar
Hiç bakmayanlar mantıklı insanlar
Gece yatmadan azıcık bakıp uyuyacağım diyorum 1 saat sürüyor bakmam.
Telefonumla uyuyakalıyorum sanırım birbirimize aşığız 😪
Illa o telefona bakarım ve en yakin olcak biçimde komidine koyarim :)
Yatağa girince 1-2 dk son kez mesajlara bakıp komidinin üzerine koyarım
Yastık altına koyarım bazen, bazende komidinin üstüne mesaj gelmeyeceğini düşündüğüm zamanlar
uykum önemli... scmışım telefona gece gece uyuduğumu bilen önemli olmadıkça aramasın.. mesaj vs.
cevap vermem
İstedigim zaman yastigimiz altinda istedigim zaman kapali halde bir kosede.. Ruh halime gore.
sabah uyanmak için odanın en uzak köşesine koyar arkam bile bakmadan döner uyurum..
no no no sevdiceğimin sesiyle uyuyup uyandığım için :)
Psikolojime göre değişir kimi zaman günlerce telefonum kapalı kalır açmam kimi zaman elimden düşmez
yasak bizde odaya telefon sokmak ne kadar bagımlı olsamda mecbur bırakıyorum odaya giderken
kozmik oda mı yoksa
Abiciğim sağolsun
abiye benden bir burgulu bilezik helal vallaaa
ahahaha tesekkür ettii
geceleri genelde sarjda oluyor telefon benden uzak :)